۲۷۲۵۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازگشت ۶۰۰ هزار زائر به کشور

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین از بازگشت ۶۰۰ هزار زائر به کشور خبر داد و گفت: تا شامگاه دیروز ۱۳۰ هزار ۱۴۲ نفر از مرز مهران ، ۴۰ هزار و ۹۱۸ نفر از مرز شلمچه و ۲۶ هزار و ۷۶ نفر از مرز چذابه به میهن بازگشتند.

خبرگزاری مهر: سخنگوی ستاد مرکزی اربعین از بازگشت ۶۰۰ هزار زائر به کشور خبر داد و گفت: تا شامگاه دیروز ۱۳۰ هزار ۱۴۲ نفر از مرز مهران ، ۴۰ هزار و ۹۱۸ نفر از مرز شلمچه و ۲۶ هزار و ۷۶ نفر از مرز چذابه به میهن بازگشتند.

بابک دین پرست سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: با بازگشت ۱۹۷ هزار و ۱۳۶ نفر از زائران شرکت کننده در مراسم اربعین در کربلا به کشور طی روز گذشته، تعداد زائران ورودی به میهن اسلامی به ۵۹۹ هزار و ۳۵۱ نفر رسید.

وی با اعلام اینکه بیشترین میزان ورود زائران به داخل کشور از طریق مرزمهران صورت می گیرد اضافه کرد: تا شامگاه دیروز ۱۳۰ هزار ۱۴۲ نفر معادل ۶۶ درصد از مرز مهران ، ۴۰ هزار و ۹۱۸ نفر معادل ۲۱ درصد از مرز شلمچه و ۲۶ هزار و ۷۶ نفر معادل ۱۳ درصد از کل زائران از مرز چذابه به میهن بازگشتند.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی افزود: دیروز ۳ هزار و۳۲۱ نفر ، شامل ۹۸ نفر از مرز مهران ۱۹۹۸ نفر از مرز چذابه و ۱۲۲۵ نفر از مرز شلمچه عازم عراق شدند و در مجموع آمار زائران خروجی از کشور به ۱ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۱۰۴ نفر رسیده است.

دین پرست با اشاره به وجود برخی مشکلات ترافیکی و سختی خروج خودروهای شخصی از توقفگاه ها بدلیل بارندگی های شدید دیروز گفت: فرمانداری دشت آزادگان با اختصاص چندین دستگاه تراکتور در حال کمک به صاحبان این خودروها برای خروج از توقفگاه هاست و در مرزهای ۳ گانه وسایط نقلیه عمومی برای انتقال زائران به داخل کشور موجود است.

وی با اشاره به افزایش حجم ورود زائران به داخل کشور گفت: ماموران پلیس راهور بویژه درمحورهای مواصلاتی در مهران و سطح استان ایلام با هدایت خودروها سعی در کاهش بار ترافیکی این منطقه را دارند و موکب های مستقر در این مناطق همچنان به خدمت رسانی در زمینه تامین غذا و محل اسکان موقت زائران ادامه می دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج