adexo3
۲۷۲۶۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افشای هویت عاملان تیراندازی کالیفرنیا

روزنامه لس آنجلس تایمز روز پنجشنبه گزارش داد: پلیس شهر &#۰۳۹;سان باردینو&#۰۳۹; در کالیفرنیای آمریکا، زن و شوهر عربستانی را عوامل اصلی حادثه تیراندازی روز چهارشنبه این شهر معرفی کرد.

خبرگزاری ایرنا: روزنامه لس آنجلس تایمز روز پنجشنبه گزارش داد: پلیس شهر 'سان باردینو' در کالیفرنیای آمریکا، زن و شوهر عربستانی را عوامل اصلی حادثه تیراندازی روز چهارشنبه این شهر معرفی کرد.

لس آنجلس تایمز درباره این حادثه می نویسد: پلیس 'سان باردینو' مظنونین حادثه تیراندازی روز چهارشنبه این شهر را که منجر به کشته شدن ۱۴ تن و مجروح شدن ۱۷ تن دیگر شد را زن و شوهر عربستانی به نامهای 'سید رضوان فاروق' و همسرش ' تشفین مالک' معرفی کرد که هردو در این تیراندازی کشته شده اند.

پلیس می گوید که این دو مظنون هردو تفنگ تهاجمی و اسلحه به دست داشته اند.

طبق اعلام 'جرود بورگوان' رئیس پلیس سان برناردینو، 'فاروق' بازرس اداره بهداشت شهرستان سان باردینو که در تجمع همقطارانش که برای یک تشکل حزبی در سالن کنفرانس 'اداره خدمات منطقه ای' این شهرستان گردهم آمده بودند حضور داشت ؛ اما ناگهان لحظاتی قبل از آنکه حاضرین در این مکان عکسی یادگاری بگیرند، ناپدید شد .

به دنبال ترک فاروق از محل، بلافاصله تیراندازی در محل آغاز شد.

به دنبال وقوع این حادثه، پلیس مشغول تحقیقات شد و تا پایان روز چهارشنبه فاروق ۲۸ساله را به عنوان یکی از مظنونین اصلی این قتل عام شناسایی و اعلام کرد که فاروق یکی از دو مظنون این حادثه است که در تبادل آتش با پلیس کشته شده است.

' تشفین مالک' ۲۷ ساله و مظنون دوم این حادثه نیز به گفته یکی از اعضاء خانواده اش، همسر فاروق بوده است .

طبق اعلام پلیس سان باردینو، فاروق به مدت ۵ سال در این شهرستان کار می کرده است. وی با تشکل حزبی که عضو آن بود اختلاف داشت و این حزب را ترک کرده بود .

اما دوستان فاروق وی را فردی ساکت و مودب معرفی می کنند و می گویند که هیچ گونه علامت عداوت و کینه توزی در چهره وی نمایان نبود .

آنها می گویند که فاروق اخیرا عازم عربستان شده بود و با همسر جدیدش که با او از طریق اینترنت آشنا شده بود به آمریکا بازگشت . این زوج یک کودک داشتند و ظاهرا آرزویشان این بوده که در آمریکا زندگی کنند .

'فرهان خان' برادرزن فاروق هم که ساکن آمریکاست گفته است که از شنیدن این خبر که این تیراندازی به دست فاروق انجام شده شوکه شده است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج