۲۷۲۶۸۵
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

هدیه ۳۰۰ میلیونی یک کارگر به مدرسه

بایرامعلی علایی کارگر اهل روستای «اسب مرز» شهرستان سرعین در عین نیازمندی سه میلیارد ریال دارایی برادر متوفی خود را برای تکمیل مدرسه نیمه تمام این روستا اهدا کرد.

خبرگزاری ایرنا: بایرامعلی علایی کارگر اهل روستای «اسب مرز» شهرستان سرعین در عین نیازمندی سه میلیارد ریال دارایی برادر متوفی خود را برای تکمیل مدرسه نیمه تمام این روستا اهدا کرد.

علایی که سرپرستی خانواده پنج نفره را برعهده دارد مبلغ سه میلیارد ریال دارایی باقی مانده از برادر مرحومش « ازبرعلی» را که در اثر سانحه رانندگی جان باخته بود را به جای صرف خود و خانواده اش به تکمیل دبستان شهید شکفته دل روستای اسب مرز هدیه کرد.

زمین این دبستان نیمه تمام نیز هدیه خانواده شهید شکفته دل می باشد و احداث آن در سال ۸۵ شروع شده اما تاکنون به بهره برداری نرسیده است .

هدیه 300 میلیونی یک کارگر به مدرسه

بایرامعلی علایی روز پنجشنبه گفت : دلم راضی نشد که ریالی از ثروت باقی مانده از برادر مرحومم را خرج کنم و ترجیح دادم که با تکمیل ساختمان مدرسه نام او را برای همیشه زنده نگه دارم .

وی بیان کرد: با اینکه گذران و اداره خانواده پنج نفری با کارگری سخت است اما من همیشه شاکر خداوند بوده و تلاش می کنم در حد توان به نیامندان کمک کنم .

عاطف ناصری فرماندار سرعین در بازدید از ساختمان شهید شکفته دل از افتتاح این مدرسه در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: عملیات ساخت این مدرسه در سال ۸۵ شروع و با گذشت بیش از ۹ سال نیمه تمام باقی مانده بود.

وی با تقدیر از اقدام فداکارانه آقای علایی گفت: با هدیه این مبلغ ، ساختمان مدرسه تا دهه فجر تکمیل و به بهره بردای خواهد رسید.

روستای اسب مرز در بخش مرکزی سرعین واقع بوده و دارای ۴۵۰ نفر جمعیت دارد. شهرستان سرعین در ۲۷ کیلومتری غرب اردبیل واقع است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگر اینکه خودمون به فکر خودمون باشیم دولت که کاری نداره.دست در دست دهیم به مهر میهن خویش را کنیم اباد

    • علی حسن زارده

      اینو میگن خیر واقعی ...دمت گرم خدا بهت برکت وسلامتی بده...میگن در دوره پیامبر شخصی چند دانه خرما برای کمک اورده بود وشخص دگری انباری خرما نزد پیامبر برد و از پیامبر پرسیدن که این چند خرما ثوابش بیشتر یا انبار خرما پیامبر فرمودن این شخص تمام سرمایه خود را که چند خرما بود آورد ولی ان تاجر اندکی از سرمایه خود را برای کمک آورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج