۲۷۲۶۸۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

واژگونی خودروی زائران کربلا این بار در قم

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از کشته شدن دو نفر و مجروح شدن ۱۳ نفر دیگر بر اثر واژگونی یک دستگاه ون خبر داد.

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از کشته شدن دو نفر و مجروح شدن ۱۳ نفر دیگر بر اثر واژگونی یک دستگاه ون خبر داد.

محمدرضا حسنی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به حوادث امروز قم گفت: واژگونی ون در جاده قدیم قم ـ تهران از جمله این حوادث بود.

وی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: این حادثه در کیلومتر ۵۰ محور قدیم قم ـ تهران روی داد که در آن دو نفر جان خود را از دست دادند و ۱۳ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه یک آقای ۵۰ ساله و دختر ۹ ساله از جان باختگان این حادثه بودند بیان کرد: حال چند نفر از این مجروحان که از زائران کربلا بوده و در مسیر عزیمت به کرج در حال حرکت بودند وخیم گزارش شده است.

حسنی اضافه کرد: مجروحان این حادثه توسط هفت دستگاه آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی نکویی و شهید بهشتی انتقال داده شدند.

وی از برخورد شدید ون با سه عابر پیاده در پردیسان خبر داد و بیان کرد: در این حادثه دو خانم ۲۵ و ۴۵ ساله و یک کودک پنج ساله به شدت مصدوم شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ابراز کرد: کودک و یکی دیگر از مجروحان با عملیات احیا به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی به مسمومیت خانمی ۲۲ ساله با گاز co اشاره کرد و گفت: این خانم دچار کاهش شدید سطح هوشیاری شد که به مراکز درمانی انتقال یافت.

حسنی یادآور شد: از آغاز فصل سرما تا کنون سه نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داده‌اند و ۲۳ نفر نیز دچار کاهش سطح هوشیاری با درجات مختلف شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج