۲۷۳۲۳۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تصاویر هلی‌کوپتر و پهپاد آتشنشان

کنترل آتش‌سوزی جنگل‌ها از هوا با هلی‌کوپترها و هواپیماهای سرنشین‌دار تکنیکی‌ست که دهه‌ها مورد استفاده می‌باشد، اما اکنون استفاده از همتایان بدون سرنشین این پرنده‌ها آغاز شده است.

وب‌سایت TopInEarth: کنترل آتش‌سوزی جنگل‌ها از هوا با هلی‌کوپترها و هواپیماهای سرنشین‌دار تکنیکی‌ست که دهه‌ها مورد استفاده می‌باشد، اما اکنون استفاده از همتایان بدون سرنشین این پرنده‌ها آغاز شده است. در نمایش اخیر خود، لاکهید مارتین نشان داده که چگونه هلی‌کوپتر بدون سرنشین K-MAX می‌تواند در کنار یک کوادکوپتر با شعله‌های آتش مقابله کند.

پهپادها دارای سازگاری خوبی با هواپیماهای آتش‌نشان نیستند. در هر صورت بدیهی است که فعالیت این پرنده‌ها باید نظارت شود تا سرویس‌های اضطراری نیز بتوانند به خوبی و با ایمنی وظایف خود را انجام دهند. این اصل هدف لاکهید مارتین در تازه‌ترین نمایش خود است.

تصاویر هلی‌کوپتر و پهپاد آتشنشان

سال گذشته این مجموعه از هلی‌کوپتر بدون سرنشین K-MAX استفاده کرد که ارتفاع و وزن بار آن برای بارریزی هوایی ثبت می‌شد و از آن برای تحویل مجموله‌ها در مناطق جنگی استفاده می‌شود. این هلی‌کوپتر می‌توانست با یک کوادکوپتر برای تشخیص آتش‌سوزی‌ها استفاده شود. کوادکوپتر به عنوان پیشاهنگ عمل کرده و از راه دور برای شناسایی شعله‌های آتش به پرواز در می‌آمد.

این بار، لاکهید مارتین از یک پهپاد Stalker XE UAS برای جمع‌آوری اطلاعات با دقت بالا استفاده می‌کند و این اطلاعات به هلی‌کوپتر K-MAX انتقال داده می‌شود. در این شیوه سیستم مدیریت ترافیک UAS بر فعالیت و عملیات نظارت دارد.

تصاویر هلی‌کوپتر و پهپاد آتشنشان

با توجه به اینکه K-MAX دارای زمان پرواز بیش از هشت ساعت بوده و می‌تواند روز و شب در تمامی شرایط آب و هوایی پرواز کند، لاکهید مارتین ادعای پشتیبانی سه برابری این سیستم هوایی را از خدمه‌ی آتش‌نشان کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج