۲۷۳۳۳۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

وبگاه آمریکایی دسیدنت وییس:

کلام رهبر ایران بی ریا و دوستانه است

یک وبگاه آمریکایی در تحلیلی پیرامون نامه اخیر رهبر معظم انقلاب ایران خطاب به جوانان غرب آن‌را را با ویژگی‌هایی چون دوستانه، رک و در عین حال هوشمندانه توصیف نمود.

خبرگزاری فارس: وبگاه آمریکایی «دسیدنت وویس» در تحلیلی پیرامون نامه اخیر رهبر معظم انقلاب ایران نامه ایشان را با ویژگی‌هایی چون دوستانه، رک و در عین حال هوشمندانه توصیف نمود.

وبگاه آمریکایی یاد شده در این زمینه نوشت: بازتاب لحن کلام آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب ایران آرام ، دوستانه، محتوای هوشمند و در همان زمان از صمیم قلب است. شما می توانید روح ایشان را از عشق جهانی و غم و اندوه به ارمغان آمده از در درد و رنج که تروریسم حساس کنید. نکته غم انگیز این است که رسانه‌های غربی و سیاستمداران آن‌ها با یک وسواس خاص علیه ایران هستند در حالی‌که ایران تلاش برای کمک به مبارزه با تروریسم را نشان داده است. البته دشمنی غرب با ایران نیز پشتیبانی سرسخت این کشور از فلسطین و امتناع در پذیرش اوامر امپریالیسم است که هر دو گناهان نابخشودنی هستند.

وبگاه دسیدنت وییس نوشت: برای رهبر ایران زندگی مهم بوده و هر گونه مرگ غیرطبیعی یک فاجعه است و وی از حملات مدم غرب به جهان اسلام ابراز تاسف می‌نماید.

در ادامه این مطلب آمده است: به نظر می‌رسد آیت‌الله خامنه‌ای امیدوار است جوان امروزی فرهیخته به درک زیبایی اسلام، انطباق این دین با مسیحیت و یهودیت، تاریخچه طولانی روابط صلح آمیز در اسلام و رد امپریالیسم و استعمار برسد.

وبگاه یاد شده در خاتمه نوشت: رهبر ایران خوش بینانه عنوان ساخت که مردم غرب عمدتا ماهیت واقعی سیاست نوین را درک می‌کنند و همچنین نقش آمریکا را در ایجاد، پرورش و مسلح کردن القاعده، طالبان و جانشینان آن‌ها را در ک خواهند نمود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج