adexo3
۲۷۳۴۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رصد لحظه‌ای تردد زائران با پهپادهای پلیس

فرمانده نیروی انتظامی در بازدید از مرز شلمچه از پرواز چندین پهپاد و پرنده و بهره‌مندی از تکنولوژی و ابزارهای نوین برای رصد لحظه به لحظه تردد زائران حسینی در عملیات اربعین امسال خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی در بازدید از مرز شلمچه از پرواز چندین پهپاد و پرنده و بهره‌مندی از تکنولوژی و ابزارهای نوین برای رصد لحظه به لحظه تردد زائران حسینی در عملیات اربعین امسال خبر داد.

سردار حسین اشتری در بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جریان روند بازگشت زائران اربعین حسینی از کربلای معلا به کشور در این نقطه مرزی قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آمار ورود زائران از عراق به کشور گفت: تا امروز در حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار زائر از پایانه‌های مرزی، وارد کشور شده‌اند و روند بازگشت زائران از مرزهای کشور همچنان ادامه دارد. نیروی انتظامی تا بازگشت کامل زائران، در پایانه‌های مرزی شلمچه، چزابه و مهران مستقر خواهد بود.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد از زائران حسینی از پایانه مرزی مهران تردد کرده‌اند، به اقدامات امنیتی پلیس برای پوشش کامل تردد زائران پرداخت و افزود: در عملیات اربعین امسال، چندین پهپاد و پرنده به منظور کنترل تردد زائران و پوشش امنیتی، به کار گرفته شدند و امسال از تجهیزات نوین برای رصد لحظه به لحظه عملیات اربعین و کنترل تردد زائران بهره گرفته شد.

اشتری در ادامه با اشاره به بازدید خود از مرکز مانیتورینگ قرارگاه ظفر گفت: خوشبختانه تاکنون شاهد کاهش ۱۴ درصدی تلفات جاده‌ای اربعین امسال در مقایسه با اربعین سال گذشته بودیم.

وی در پایان از انعکاس خوب اخبار به زائران حسینی و همکاری مردم با پلیس در این ایام تقدیر و تشکر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج