۲۷۳۶۵۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

بررسی چند شکایت از صدا و سیما

نایب رییس شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: شکایات اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست، دانشگاه آزاد اسلامی و نهاد ریاست جمهوری از صدا و سیما در جلسه روز گذشته این شورا بررسی شد.

خبرگزاری ایرنا: نایب رییس شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: شکایات اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست، دانشگاه آزاد اسلامی و نهاد ریاست جمهوری از صدا و سیما در جلسه روز گذشته این شورا بررسی شد.

سید رمضان شجاعی کیاسری با تشریح جلسه روز گذشته هیات نظارت بر صدا و سیما اظهارداشت: در این جلسه سه نفر از اعضا حضور داشتند و سه نفر غایب بودند و در نهایت جلسه به حدنصاب نرسید.

وی با بیان این که سه نفر از اعضای حاضر، جلسه شورای نظارت بر صدا و سیما را برگزار کردند، یادآور شد: رای گیری مربوط به مصوبات به جلسات آتی موکول شد.

نایب رییس شورای نظارت بر صدا و سیما تصریح کرد: در این جلسه شکایت ترکان از صدا و سیما، شکایت دانشگاه آزاد از رسانه ملی به دلیل پخش یک خبر کذب، شکایت مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری از این رسانه در مورد سفر رییس جمهوری به استان مازندران و شکایت ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست از صدا و سیما مورد بررسی قرار گرفت.

شجاعی کیاسری ادامه داد: در این جلسه موضوعات این شکایات مطرح و توضیحاتی در مورد آنها ارائه شد و در نهایت جمع بندی نهایی در مورد این شکایات در جلسه بعدی شورای نظارت بر صدا و سیما اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه بعدی قرار است مسوولانی از صدا و سیما نیز حضور یابند.

به گزارش ایرنا، شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما که بر اساس اصل ۱۷۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است، نهادی برای نظارت بر صدا و سیما است.

این شورا به عنوان بازوی نظارتی از عملکرد رسانه ملی است. شورای تظارت بر صدا و سیما از ۶ عضو تشکیل می شود. اعضای فعلی این شورا، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رییسی و محمد جواد لاریجانی از طرف قوهٔ قضائیه، عبدالرضا رحمانی فضلی و حسام الدین آشنا از طرف قوهٔ مجریه و سید رمضان شجاعی و بیژن نوباوه به انتخاب مجلس هستند، ریاست آن بر عهده ابراهیم رییسی است.

* شکایت صدا و سیما به من نرسیده است

نماینده مردم ساری همچنین در مورد شکایت سازمان صدا و سیما که چندی پیش در قالب اطلاعیه ای از وی و کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل در موضوع برجام ارائه شده است، گفت: شکایتی در این راستا به دست من نرسیده و به من ابلاغ نشده است، آنان کجا شکایت کرده اند، ما نمی دانیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طلایی

      صدا وسیما به روز قیامت نمبرسد در همین دونیا باید جواب دهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج