اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۳۶۷۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کشف ۳۰۰ عروسک مشکوک از زائران

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از کشف بیش از ۳۰۰ مورد از عروسک های مشکوک و حاوی مواد خطرناک پس از بازگشت زائران به کشور خبر داد و گفت: در پی اطلاع رسانی ستاد اربعین حسینی در این خصوص تاکنون هزار و ۱۱۲ زائر با پلیس تماس گرفتند.

خبرگزاری ایرنا: معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از کشف بیش از ۳۰۰ مورد از عروسک های مشکوک و حاوی مواد خطرناک پس از بازگشت زائران به کشور خبر داد و گفت: در پی اطلاع رسانی ستاد اربعین حسینی در این خصوص تاکنون هزار و ۱۱۲ زائر با پلیس تماس گرفتند.

حسین ذوالفقاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: برخی وسایل اسباب بازی نیز از جهتی دیگر مشکوک هستند و قرار است به لحاظ تشخیص پزشکی بررسی هایی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در این ایام حتی شاهد یک مورد مشکل امنیتی نبودیم، گفت: در حوزه نظم و امنیت، همین که بحث اسباب بازی های مشکوک اعلام شد، مردم بسیار همراهی کردند و اگر این همراهی مردمی نبود با مشکل مواجه می شدیم.

رئیس ستاد اربعین حسینی همچنین بیان کرد: در این ایام گروه های امنیتی عراق چندین گروه تروریستی را متلاشی کردند و همکاری اطلاعاتی دستگاه های اطلاعاتی کشور و سپاه پاسداران به این مساله بسیار کمک کرد.

ذوالفقاری افزود: ستاد مرکزی اربعین حسینی از ابتدای اعزام زائران به عتبات عالیات برای شرکت در مراسم اربعین فعال بوده و جلسات این ستاد بطور مستمر حتی در روزهای تعطیل برگزار شد تا روند اعزام و بازگشت زائران سهولت یابد.

وی ادامه داد: تعامل نزدیکی با مقامات عراقی داشتیم و زائران و هم مردم عراق به لحاظ کمک به بهبود امنیت مراسم و از منظر کمک به منظور اسکان و تغذیه، بسیار همراه بودند.

بنا به اعلام مسئولان ستاد مرکزی اربعین حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از زایران ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به عتبات عالیات سفر کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج