اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۴۴۴۱
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

استیضاح وزیر آموزش و پرورش کلید خورد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با ۴۰ امضا به هیأت رئیسه مجلس خبر داد.

خبرگزاری فارس: جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با ۴۰ امضا به هیأت رئیسه مجلس تقدیم شد.

کوچکی نژاد تصریح کرد: طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش به علت عدم انجام تعهدات و همچنین عدم انجام قول‌های داده شده به مجلس تهیه شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش با ۴۰ امضا جهت بررسی به هیأت رئیسه تقدیم شده است.

هیأت رئیسه مجلس پس از دریافت طرح استیضاح در خصوص برگزاری جلسات با استیضاح کنندگان و وزیر آموزش و پرورش تصمیم گیری می‌کند و در صورتی که نمایندگان استیضاح کننده در جلسات کمیسیون از توضیحات وزیر آموزش و پرورش قانع نشوند، این طرح توسط هیأت رئیسه اعلام وصول و جلسه استیضاح در صحن علنی مجلس برگزار خواهد شد.

سوم تیر ماه سال‌جاری در پی پیگیری تعدادی از نمایندگان مجلس، جلسه استیضاح علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد و در نهایت با ۱۶۷ رأی مخالف نمایندگان مجلس به «عدم ‌اعتماد» به وی، باز هم وزیر آموزش و پرورش باقی ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خواهش مي كنم به دردمردم برسيدجمع كنيد اين هزينه كردنهاوپروژه هاي بي نتيجه رايك باراين بازي انجام شدومردم براي مدتي اخبار وخبرداشتن لطفاارائه راهكارخوب وبانتيجه باشيد.

    • محمد

      باید این کار به شود با اینکه حقوقی نمیگیرند فرهنگیان امسال تمام فرهنگیان شب بدون چهل را سهپری کردن و در حد تیم ملی شر منده خانواده شدن چون حقوقی واریز نشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج