۲۷۵۳۷۶
۶۹ نظر
۵۰۲۸
۶۹ نظر
۵۰۲۸
پ

«پریناز ایزدیار» خشم کرمانی ها را برانگیخت!

هنوز گردو خاک حمله کاشانی ها به سیماتیرانداز برای بازی اش در نقش زنی کاشانی در سریال نفس گرم فروکش نکرده که کرمانی ها هم جبهه جدیدی علیه پریناز ایزدیار بازیگر سریال شهرزاد گشودند.

وب سایت هفت صبح: هنوز گردو خاک حمله کاشانی ها به سیماتیرانداز برای بازی اش در نقش زنی کاشانی در سریال نفس گرم فروکش نکرده که کرمانی ها هم جبهه جدیدی علیه پریناز ایزدیار بازیگر سریال شهرزاد گشودند.

در چند روز گذشته برخی از اهالی کاشان به طنز و حتی جدی نسبت به گویش بازیگران سریال «نفس گرم» اعتراض کردند. سیما تیرانداز که در این سریال با گویش کاشانی به ایفای نقش پرداخته، با تایید این موضوع در گفتگو با آی‌سینما می‌گوید که در چند روز گذشته برخی با هجوم به صفحه اینستاگرام‌اش نسبت به لهجه‌ او در این سریال واکنش منفی نشان داده‌اند.

سیما تیرانداز بازیگر نقش ناهید در مورد اعتراض کاشانی ها نسبت به گویش او در سریال «نفس گرم» به آی سینما گفت: «اتفاقا برخی از دوستان در اینستاگرام من، کامنت هایی می‌گذارند که نشان می‌دهد گروهی از گویش ما در این سریال راضی هستند و عده‌ای هم نسبتا به لهجه ما موضع منفی گرفتند، اما خیلی از دوستان کاشانی من، گفتند که این لهجه را خوب ادا کرده‌ام.»

«پریناز ایزدیار» خشم کرمانی ها را برانگیخت!

تیرانداز درباره لهجه این شخصیت تاکید کرد: «اصلا قرار نبود ناهید در این سریال به شکل غلیظ کاشانی صحبت کند، چون او دختر جوانی است و قرار نیست مانند خانم بوبانی که در این سریال به نقش یک پیرزن درآمدند، کاشانی غلیظ صحبت کنند.»

بازیگر «نفس گرم» می‌گوید در این سریال مشاور لهجه کاشانی وجود داشت که تمام دیالوگ‌ها با هماهنگی مشاور لهجه جلوی دوربین می‌رفت: «ما که در این سریال به ساحت مقدس گویش کاشانی توهین نکرده‌ایم! اگر برخی از دوستان نسبت به این سریال اعتراض دارند واقعا با خود فکر کنند و ببینند که آیا اعتراض های آنها منطقی است یا غیر منطقی؟! من از کاری که انجام داده‌ام دفاع می‌کنم چون ما در این سریال مشاور لهجه کاشانی داشتیم و تمام بازیگرانی که در این سریال به گویش کاشانی صحبت می‌کردند با نظر مشاور لهجه جلوی دوربین می‌رفتند.»

همزمان پریناز ایزدیار بازیگر سریال شهرزاد با هجوم شدید برخی کرمانی ها در اینستاگرام روبه رو شد که اورا به خاطر تصویرش از زن کرمانی مورد شماتت قرار دادند.

ایزدیار در اینستاگرام خود به پاسخگویی انتقادات پرداخت.به نظر می رسد مساله لهجه مشکلاتش ادامه دارد اما در شهرزاد کاراکتر شیرین لهجه خاصی ندارد اما توصیفی که کاراکتر این بازیگر از شهر کرمان و اهالی اش می کند عصبانیت برخی کرمانی هارا برانگیخته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا ولمون کنید!!! هر روز یه شهر نارحت میشه!
      چقدر بی جنبه ایم ما!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفانه دراين سريال شهر كاشان كه از بسياري ازمراكز استانها آبادتر ومردماني مومن و شهيد پرور دارد شهري خرابه و مردماني مجرم با لهجه اي كه گويش لرهاي ساكن در كاشان است نمايش داده مي شود

      • مسعود

        میگم کلا بیان فیلمها رو با لهجه و زبان خارجی درست کنن یه وقت به کسی بی احترامی نشه

      • آریان

        تمامی مردم ساکن در تمامی شهرها محترم هستند و هرکدام در زمانی دارای تمدن قنیی بوده و هستند. گذر زمان باعث افت و یا خیزش یک تمدن میشود. رسانه ملی علی الهصوص تلوزیون وسیله مهمی است که مردم ما براش اهمیت زیادی قایلن. اگه بخواد به این روندش ادامه بده هر روز به شهری بی احترامی کنه به تعداد مخالفان خودش می افزایه. منم میتونم احمق بازی در بیارم و سر راه هزکس رد شد عیبش رو داد بزنم بهش بگم. :I

      • بدون نام

        توهین به لرها نکن ...

      • مهران

        نیاز نیست با زبان دیگه فیلم بازی بشه .فقط برای یک بار هم که شده کسانی با زبان فارسی تهرانی نقش انسانهای دون مایه و و بدوی رو بازی کنه همین تا ببینیم چی میشه

    • آمی

      ای بابا هر دم از این باغ بری میرسد.
      ول کنین بابا اتفاقا خیلی باحال صحبت میکنه
      من خیلی خوشم میاد
      مردم هم لطفا جنبشونو ببرن بالا

    • مهر

      گف همه داهاتین

    • بدون نام

      دیگه حالم داره بهم می خوره اه اه اه ای کاش ریشه یابی می شد که چرا مردم ما کوته فکرن که خیال می کنن اگه یه صفت چه خوب چه بد که به مردم جایی نسبت داده می شه همه مردم اون شهر و دربر می گیره ؟؟ تو یه خونه خواهرو برادرایی که از یه پدر مادرن و باهم بزرگ می شن هرکدوم از رمین تا اسمون باهم فرق دارن ! چرا فکر می کنن اگه یه کرمانی ادم بدیه یعنی کل کرمان رفته زیر سوال؟؟ بسه دیگه تا کی این دعوای مسخره ادامه داره؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی کوته فکر نیست و اعتراضی هم صورت نگرفته... این حرفا رو دارن میزارن تو دهن مردم که قومیت ها رو بندازن به جون هم... از همه ساده لوح تر هم ترکای عزیز... آگاه باشین و به این حرفا دامن نزنید،

    • بدون نام

      چه مسخره!

    • بدون نام

      حالا هی عادل بیاد توی 90 زور بزنه که بگه کرمانیا با فرهنگن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عمرا........فرهنگ با کرمان فعلی 2 مقوله خیلی دور از همه.اینو چند سال زندگی تو این شهر بهم فهموند. بسیار تنگ نظر و حسود.و بسیار مال پرستن هستن. کینه شتری دارن.متاسفانه بد قولی کرمانی ها خیلی زود به چشم میاد.و عدم پایبندی به عهد

      • بدون نام

        کرمانیا بافرهنگن توی این قضیه هیچ شکی نیست.فرهنگو کسایی ندارن که علی رغم ادعای بافرهنگ بودن فکرمیکنن همه ایران خلاصه شده تو پایتخت و مردم بقیه شهرها مشکل دارند.

      • فاطمه

        واقعا همه چی خلاصه شده توی پایتخت، فکر کنم شبکه خبر بود در مورد شیوع آنفلانزا توی کرمان که میگفت تهرانی ها اصلا نگران نباشید خبر فوت یک نفر در کرج شایعه بوده... یه همچین چیزی!بیشتر از سی نفر تو شهر ما به خاطر آنفلانزا فوت کردن که خیلیاشون زن باردار بودن!اما اقدامات کشور خیلی کند و ضعیف بود در این زمینه

    • بدون نام

      اصلا نباید اینجور اعتراض ها را بازتاب داد و اخبارش رو منتشر کرد...
      دیگه داره تبدیل به یه جور عادت میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخ گل گفتی.. دقیقا حرف منم همینه اصلا و ابدا نباید به این اعتراض ها حساسیت نشون داد و اصلا نباید اونها رو منعکس کرد چون فقط باعث میشه یه عده ای فکر کنند خیلی مهمن!

    • هموطن

      من فکر میکنم چشم و هم چشمی باعث شده تا مردم در شهرستانها دست به شکایت و گلایه بزنن و الا اگر شما به تاریخچه فیلمسازی در ایران دقت کنید خیلی از فیلمهارو با نقشها و لهجه های مختلف درست کردند و هیچ اعتراضی هم نبوده پس چی شده که در این چند وقته اعتراضات بالا گرفته

    • بدون نام

      مرده شور طرز فکر مردمو ببرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کرمان خیلی عقب افتاده و ضعیفه بابا

      • فاطمه

        شآید نسبت به بعضی شهر ها امکانات کمتری داشته باشیم اما شهر ما عقب افتاده و ضعیف نیست!
        دقت کنید چه الفاظی به کار میبرید!

    • بدون نام

      دم مازندرانیا واقعا گرمممممممممممم خدایی

      دم رشتیا و ابادانی ها هم گرم خدایی با جنبه هسن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من برای هزارمین بار اشاره میکنم مازندرانی ها در مدت پخش سریال پایتخت اعتراض کردند هم نماینده هاشون هم مردمشون . رشتیها هم چون خودم نیمه گیلک هستم می دونم از تصویری که ازشون در سریالها ارائه میشه و همینطور جوکهای زننده ای که براشون ساخته میشه اصلا راضی نیستند .

      • بدون نام

        ریشه همه این مسایل هم مرکز گرایی و تجمیع همه امکانات یک مملکت در یک شهره و توهین و تمسخر افرادی که از این امکانات بهره ای ندارند .اصلا ایران برابر شده با تهران . باید این مرکز گرایی مرتفع بشه تا بقیه شهرها و قومیتها مدام حس توهین نکنند .

    • بدون نام

      طفلک مردم تهران که این همه آدم بد فیلم ها با لهجه تهرانی صحبت می کنن و به هیچ کس اعتراض نمی کنن. بدتر از تهرانی ها، مردم قم که تازه جواد رضویان می گفت خوششون هم اومده

    • بدون نام

      اگردروغه که هیچ اگرگفتی مدیون تا اخر عمر مدیون خون شهدا کرمان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داشت

      • بدون نام

        خدا شفات بده

      • بدون نام

        :| واقعااا که

    • بدون نام

      بابا اینا الکی میگن، شما چرا باور میکنید... من کرمانی ام اصلا هم کسی اعتراض نکرد... هرکی پشت پرده این اعتراض های قومیتی هست یه جورایی داره تخمه ی لق تو دهن مردم میشکنه که همه رو بندازه به جون هم.

      پریناز ایزد یار در نقش شیرین تو فیلم شهرزاد نقش یه دختر لوس از خودراضی رو بازی میکنه که همه رو مسخره میکنه. حالا یه جا هم گفت کرمان همش بوی خاک و پهن میده یعنی می خواد بگه این چه شخصیت لوسی و ناز پرورده ای داره که به همه چی گیر مکیده نه اینکه واقعا کرمان بو پهن میده. همین دختر کلی فحش نثار شوهرشو و بقیه هم میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم میخواستم همین حرفای بند دومو بگم

    • مریم

      ایرانی جماعت..... بیکار...... متاسفم.....

    • بدون نام

      خوب دیگه کاریش نمیشه کرد. باید مث اون بنده خداها براشون دادگاه گرفت. مگه چه فرقی میکنه با کار اونها

    • بدون نام

      بابا همه از دم شاهزاده و ملکه و متولد بزرگترین و بهترین شهرهای دنیاییم.... بسته دیگه حالمون بهم خورد از این لوس بازیا.اههههههه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کرمان و فیس و افاده ؟ ((: ((:

    • علی

      سفرنامه مارکوپولو
      مارکوپولو بعد از یزد به كرمان می‌رسد، از نظر او مردم كرمان خوب و آرام هستند.

      او كرمان را مركز سنگ‌های قیمتی و سنگ‌های صنعتی مثل آهن می‌‌داند. علاوه بر آن عملكرد زنان كرمانی در تولید صنایع‌دستی از نظر ماركو دور نمانده است. «زنان و دختران با سوزن گلدوزی‌های زیبایی از ابریشم و طلا با رنگ‌ها و نقشه‌های مختلف درست می‌كنند و در تزیین پرده‌ها و لحاف‌ها و بالش‌های اغنیا به كار می‌برند.» او همچنین به چشمه‌های آب گرم متعددی در این ناحیه اشاره می‌كند كه امراض پوستی را معالجه می‌كند.

      همچنین می‌گوید در كوه‌های این سرزمین بهترین بازها و مهم ترین پرنده‌های دنیا یافت می‌شوند. دقتش درباره كرمان به آن جهت بود كه 3 بار از این شهر عبور كرد. كرمان در آن زمان از رفاه نسبی برخوردار بود و اهمیت استراتژیك داشت. این شهر پس از ایلخانان، در زمان تیموریان و صفویان میزبان كمپانی‌های هلندی و انگلیسی هند شرقی شد.

      ازمارکوپولو عبرت بگیرید

      پاسخ ها

      • کوکنار

        خوب که چی حالا؟....همه اینارو گفتی که چی بگی؟؟بعدش این جمله آخر که از مارکوپولو عبرت بگیرید دقیقا یعنی چی؟...جای کپی برداری از این اون یه کم فک کن داری چی میگی!

      • بدون نام

        برو بابا من مدتی کرمان درس خوندم دقیقاا داشتم دیوونه میشدم کم کم از بس که..... ولش کن

    • بدون نام

      جمع کنید بابا
      اینو بگما این اعتراض ها کار مردم نیست کاز کساییکه یه عمر میخوان ایران رو چند پاره کنن
      اختلافات این چند سال اخیر زیر سر هموناست

    • بدون نام

      ووووااااااییییی دیونه شدم یه روز ترکا گیر میدن یه روز کاشانیا یه روز کرمانیا اه خوب یکم جنبه داشته باشید دیگه ما شیرازیا مگه چیزی گفتیم وقتی اقای سجاد افشاریان داخل استند آپ کمدیشون گفتن شیرازیا تنبلن و از این حرفا؟؟؟؟تازه خودمونم کلی خندیدیم...بس کنید دیگه جنبه هم خوب چیزیه والا

      پاسخ ها

      • رها

        چون واقعیت داشت به شیرازیا برنخورد

      • بدون نام

        واقعااا یکم جنبه و شعور خوب چیزیه.

    • کوکنار

      اینکه یه عده میرن تو صفحات مجازی بازیگرا و حرفای مربوط یا نامربوط میزنن شد خبر که هی انعکاسش میدین؟....همچی تیتر زدین خشم مردم کرمان فک کردم کرمان تظاهرات شده!! با انتشار این اخبار به جدایی دامن میزنین.

    • کاربر

      دیگه شورش در اوردند ول کنید بابا خسته شدیم در صدا وسیما را ببندبد راحت بشیم هر روز یک قوم و شهر اعتراض میکنه خلاصه یک حرفب باید زده بشه یانه پانتو میم که نیست

    • sooran

      واقعاً آبادانی ها و کلاً خوزستانی ها انسانهای خونگرم و بی ریا و مهربانی هستند

    • امین

      یک سری چیزها برای انسان و تقریبا خیلی از موجودات دارای فهم و شعور مهمه و تشکیل دهنده شخصیت ذاتی اونا میشه و خط قرمزشونه که اگه کسی به اونها تعرض و یا قصدی نشون بده با عکس العمل تهاجمی روبر میشه ، مثل (کشور- هم کشوری ها- شهر – همشهری ها- خانه- خانواده- زن- فرزند- املاک و ... حتی موسیقی و یا خواننده مورد علاقه) دفاع از داشته های شخصی حتی در بین حیوانات هم مشاهده شده، پس چطوره که بعضی ها توقع دارند من انسان ذی شعور سکوت کنم؟!!!. نمیدانم چگونه عده ای به خودشون این اجازه رو میدن که توی رسانه ملی که در لحظه ملیونها بیننده داره چنین مسائلی رو بیان کنن و بگن ما با فرهنگیم و کسی که اعتراض میکنه فرهنگ نداره!!!. حالا برای هر قوم و ملیتی که باشه. من وقتی شنیدم به ترکها بی احترامی شده بسیار ناراحت شدم و برای افراد باعث این کارلعنت فرستادم. لطفا شما فرهنگ داشته باش و خودت رو بهتر از بقیه ندون. من یک کرمانیم و از توهین به مردم شهرم اعلام انزجار میکنم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا شفات بده ایشالا.... پس به این خاطره که به خودت اجازه میدی به صفحه هنرمندا بری اونجا بهشون فحش بدی؟؟؟؟ الان تو با فرهنگی؟؟؟؟ یا تعریف من از با فرهنگ بودن فرق داره؟؟؟؟ یکم جنبه یکم.... اگه اینطوریه تهرانی ها همیشه باید اعتراض کنن... که تو فلان سریال فلانی تهرانی بوده دزدی کرده و.... باعث تاسفه

    • ناشناس

      بابا پس ما تهرانیها که تو اکثره فیلمها ما رو دزد،لات،قاچاقچی،بد دهن،قاتل و ... نشون میدن چی بگیم!!!!!!!!

    • بدون نام

      همه فیلمها را به لحجه قزوین درست کنیتان ما اصن ناراحت نمشیم. باور کنیتان راس مگم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من ناراحت مِشَم

    • وحید هاشمی

      اگر بنده کارگردان بودم یه فیلم فوق ایرانی می ساختم که ماجرا در یک بیمارستان اتفاق میفته که بزرگترین جراحان جهان که اتفاقا هر کدوم از یکی از شهرهای ایران هستند اونجا دور هم جمع میشن . فک کنم اون موقع دیگه ملت راضی میشن.
      بخدا همه میدونن که همه شهرهای ایران و دنیا مجرم هم داره پزشک هم داره رفتگر و دستفروش هم داره. چرا مردم ایران اینقدر حساس و بی جنبه شدن جدیدا؟؟؟؟!!!!!

    • علی

      در مورد ایراد کوکنار به متن بنده باید عرض کنم که خانم ایزدیار گفته مردم کرمان بی فرهنگ هستن ،کرمان بوی خاک وخل میده ،متن بنده یعنی کرمان از قدیم جایگاه پادشاهان بوده و این در کتاب های قدیم همیشه از خوبیهای کرمان ومردمش سخن گفته،، پس شما خوب فکر کن بعد یه چیزی بنویس

    • اشکان تورک

      شما بچه دهاتی که به خطاب به ترکا قودوخلانماخ میکنی مواظب باش ترکا اعصاب ندارن .ترک نبود الان ناموست دست عرباوامریکاییا بود

    • بدون نام

      بابا دیگه بدتر از اون سریال و لهجه اصفهانی رضا کیانیان نیست که مثل دوبلور شترجان حرف میزد

    • یه بچه کرمونی

      اون افرادی که نوشتن کرمان و فرهنگ دو چیز متفاوتن و کرمانیا عقب افتاده و دهاتین اره دوست من میدونی چیه تو که خیلی جلو افتادی و روشن فکری یه ادم روشن فکر نژاد پرست نمیشه فکرم نمیکنم که امریکایی یا انگلیسی باشی فقط بدون که فرهنگ لهجه و... کرمان و قومیت مردمش بیشتر مثل ایرانی های اصیله اگه کرمان از فرهنگ به دوره کل ایران به دوره پس تویی که خودتو متمدن میدونی تو ایرانی نیستی چون تمدنو از کل ایران دور کردی حالا برو ببین نژادت مال کجاست؟ مغولستان یا عربستان؟! این یه توصیه بود که بهت اثبات کنه تو یه ذره بیش از حد شعور و مطالعه داری که حتی نمیدونی افتخارات عظیم کشور ما نظیر دکتر صادقی که استاد دانشگاه جان هاپکینز هستن از یکی از دهاتای شهر من سرچشمه میگیره اینه افتخار منه بچه دهاتی افتخار تو چیه رنگ چشات موهات لباسای گرون قیمتت یا گوشی اخرین مدلت و ماشین شاسی بلندت یا انسانیت و کمالات اکتسابیت؟ به امید افزوده شدن عقب افتادگی و جهل من روشن فکری و افتخارات عظیم تو

    • مهرنوش

      بهم توهین نکنید !این کار خود صدا وسیماست بنده های خدا ، کلکشونه بیخیال توروخدا!فارس وترک و لر و... چه فرقی داره؟!مهم اینه ما ایرانی هستیم.

    • Mohsen

      سلام .
      با ارض سلام به تمام هموطنان عزیزم که در هر کجای این سرزمین قرار دارند .من دلیل این اعتراضها را فقط در بیکاری میدانم .
      بابا یکم جنبه داشته باشید .خانم تیرانداز واقعا خسته نباشید .یکی از ایرادهای ما ادمها اینکه اگر کسی هزار تا کار خوب انجام دهد تشویقش نمیکنیم ولی وای بر ان روزی که یه کار نمیدانم مثلا اشتباه انجام دهی .

    • رویا

      خداییش تو سریال کیمیا چقدر به خرمشهریها توهین شد . اصلا کجای دنیا عروس و با عبا یا چادر سیاه وارد مجلس میکنن (عروسی پسر شریف و میگم) - یا لباس مسخره دوست کیمیا تو کلاس خطاطی که با پیراهن و عبا رفته بود سرکلاس . والا تا جایی که یادمه دختر یا زنهای جوون ما لباس عربی نمی پوشن . همون روسری و مانتو خوب بود ها... یا اون لهجه مسخره عربی- فارسی اون شخص بمب گذار یا زن ناخدا . باور کنید ما خرمشهری هستیم ولی یا کلا فارسی صحبت میکنیم یا کلا عربی . درسته که یه کم لهجه داریم
      و از همه مهمتر سیاه کردن افراد تو فیلمه . تو همه فیلمایی که خوزستانی داره رو همین کار و می کنن صورت سیاه لبها مثل گچ سفید .مثل سریال خاک سرخ بخدا خیلی از خرمشهریها یا سفیدن یا گندمگون نهایتش دیگه خیلی تیره باشن سبزه ان ولی تو این فیلم خیلی اغراق شده می بینید که هیچکس جیکش هم در نمیاد

    • بدون نام

      سلام
      من یزدی هستم،کرمان جزو شهرهای خوب ایران میباشد. دارای مردمان با فرهنگ و اصیل ،اکثر مقامات عالی رتبه کشور کرمانی هستن،تازه هر وقت به کرمان سفر کردم همیشه گردشگران خارجی زیادی در کرمان میدیدم .

    • فاطمه

      نظرات این سایت معلوم نیست چه طوری تایید میشه!
      واقعا که!
      به شهر ما میگن بوی پهن میده، اونوقت شما میگین جنبه داشته باشید؟!

    • sohijoon

      سلام به همه عزیزان
      یادآوری میکنم ایرانی ها درهرکجا نه کوته فکرن نه بی جنبه ساختن یک فیلم وسریال به هرزبونی که باشه اشکال نداره اعتراضات مردم شهرهایی مثل کاشان مثل کرمان وهرجای دیگه بجاست وحق دارن دراینجاکسی نگفت چرابه زبون شهرماصحبت میکنی وکسی نیازبه باجنبه بودن وشفا نداره عزیزان مشکل توهیناته نه لهجه دیروزدررسانه ها یکی ازشهرها مجرم وخلاف کار و...میشه امروزیک شهر دیگربابوی پهن ومردم دهاتی و...توصیف میشه وفردا یه چیزدیگه یادتون نره ساخت یک فیلم میتونه شماروتوی جهان بشناسونه ماکه ایرانی ایرانی میزنیم چراداریم ازشهرهامون توصیفات بدی درخاطرجهان میذاریم وباعث میشیم بیگانگان بهمون بخندن وهمه چیزودست کم بگیرن حتی وحدتمون.کاش روزی برسه که هیچ فیلم نامه نویسی ازالفاظ توهین آمیزنسبت به مردم ایرانی درهرجا،استفاده نکنه وهیچ کارگردانی بدون اصلاحات که باعث وجودچنین تنشاتی میشه،فیلم نسازه وهیچ بازیگری هم بخاطر یک نقش درذهن ملتی خراب نشه .

    • ناشناس

      ایزدیار که سهله ما میریم تو فیس بوک مسی هم چرت و پرت مینویسیم......امان امان!

    • آذر

      من اهل تهرانم یه مریضی سخت داشتم ویکسال کرمان زندگی کردم مردمش خیلی مهربون بودن وبهترین دکترها رادارن من معالجه شدم ومدیون مردم این شهر قشنگ وپرازآرامشم بیشتراونها دکتر ومهدنس می باشندقابل ذکراست 80درصدمنابع ایران ازمعادن کرمان تامین میشود واین شهر شهرثروتمندیه البته مردمشون تنهااشتباهشون اینکه سرمایه وثروتشونوخرج بساز وبفروش درشهرتهران ومشهدمیکنند تهران هوای آلوده ای داره وهرچقدرم زیبابشه این آلودگی که روزبه روز زیادترمیشه این زیبایی راپنهون میکنه همشهری های من یادشون نره که همه شهرها قشنگن ومیتونستن قشنگ تر هم باشن اگه سرمایشون توی تهران خرج نمیشدپس تهرانم اگه بجایی رسیده بخاطر همه شهرها ومردمان ایرانه که ساختنش.پس هیچکس حق تحقرکسی رونداره.

    • عشقم شهر زیبایم کرمان

      ایزدیار که هیچی نیست هر کی به مردم کرمان یا شهرشون توهین کنه اول باید بدونه خاک پاشونم نیست در حد اونا نیست.

    • حامد

      بابا همه ما ایرانی هستیم ترک و لر و کرد و...چرا اینقدر به هم توهین میکنین..هر استانی پیشینه تاریخی داره و قابل احترام. ..من شیرازیم ولی کرمانو دوست دارم زیاد به اون استان میرم..خانم ایزدیار قصد توهین نداشته بازیگر هست و نقشو بازی میکنه...متاسفانه یه عده کمی از مردم هستن که دوست دارن جو بدن به این موضوع...در ضمن جنبه داشتن با فرهنگ یه دنیا تفاوت هست...

    • حامد

      بابا همه ما ایرانی هستیم ترک و لر و کرد و...چرا اینقدر به هم توهین میکنین..هر استانی پیشینه تاریخی داره و قابل احترام. ..من شیرازیم ولی کرمانو دوست دارم زیاد به اون استان میرم..خانم ایزدیار قصد توهین نداشته بازیگر هست و نقشو بازی میکنه...متاسفانه یه عده کمی از مردم هستن که دوست دارن جو بدن به این موضوع...در ضمن جنبه داشتن با فرهنگ یه دنیا تفاوت هست...

    • مرتضی

      من حرفم با اون ادم با فرهنگیه که فک میکنه کرمانیا بی فرهنگن تو خودت بیا ببین چه شهر با صفایی این کرمان و مردمش چشم پاکو با غیرت بعد بیا بگو تهرون خوبه من توی تهرون بود یمشت ادم از خود بیا افاده ای بی فرهنگ بی غیرت هستن(تهرونیا)شما تا دویست سال پیش توی اشغال دونی بودین کرمونیا اسب داشتن

    • مرتضی

      من حرفم با اون ادم با فرهنگیه که فک میکنه کرمانیا بی فرهنگن تو خودت بیا ببین چه شهر با صفایی این کرمان و مردمش چشم پاکو با غیرت

    • بدون نام

      یعنی واقعا شدیم بازیچه یه عده کرمانیا اینجور شیرازیا اونجوراصفهانیا خسیسن قزوینی ها هیزن ترک ها اون جورن و......مهم ایرانی بودن ماست مهم اریایی بودن ماست مهم اتحادماست هیچ کس در هیچ جایگاهی باتریپ روشن فکری نباید به یک ایرانی چه ترک چه لر چه کرد چه بلوچ وچه فارس توهین کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج