۲۷۵۹۵۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ارزشی های با صلابت ساماندهی می شوند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نیاز است نیروهای ارزشی به طور جدی ساماندهی شوند و این تشکل علاوه بر مستمر بودن باید با صلابت بوده و از آسیب‌ها به دور باشد تا استراتژی‌ها از دست نروند.

ایسنا: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نیاز است نیروهای ارزشی به طور جدی ساماندهی شوند و این تشکل علاوه بر مستمر بودن باید با صلابت بوده و از آسیب‌ها به دور باشد تا استراتژی‌ها از دست نروند.

آیت‌الله قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی در دومین گردهمایی نیروهای ارزشی استان مرکزی که به دعوت شورای همگرایی نیروهای ارزشی استان برگزار شد،افزود: جلسات گردهمایی نیروهای ارزشی استان یک امر راهبردی، استراتژیک و درازمدت جهت دستیابی به آرمان‌های بزرگ اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: حدود ۱۴ جلسه مربوطه در استان با هدف انجام یک اقدام ماندگار و عمیق و به دور از اقدامات روتین و فصلی برگزار شده است.

امام جمعه اراک بیان کرد: اگر اهداف و آرمان‌های اسلام و انقلاب فراموش شوند، بویژه اگر تفرقه و اختلاف ایجاد شود، در میانه راه، دچار آسیب خواهیم شد که به ضرر همه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: باید همگان برای اجتناب از این آسیب‌ها دست به دست هم داده و در چارچوب منویات امام راحل و مقام معظم رهبری و با همت‌های بلند پای لبیک خود بایستیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو ادامه داد: هر دو انتخابات مجلس و خبرگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند، باید با حضور موثر در عرصه‌های سیاسی بر آرمان‌های خود پافشاری کرده و از این مسیر پاسداری کنیم و بهانه به دست سایت‌های خارجی و منافقان و افتراهای آنها ندهیم.

دری‌نجف‌آبادی گفت: جریان‌های تفرقه‌انگیز، منافقین و توطئه‌گر‌ها، آب به آسیب دشمن می‌ریزند، از این رو باید هشیار باشیم و خطرات و تهدیدات را به خوبی احساس کنیم.

وی افزود: داعش و جریان‌های ضد انقلاب هنوز زنده و هزار بار به خون ما تشنه هستند، بذر آنها به کمک آل سعود رشد کرده و به مردم یمن، سوریه و عراق رحم نمی‌کنند، پس باید نسبت به آنها هشیار باشیم.

وی با اشاره به نقش موثر روحانیت در انقلاب اسلامی تأکید کرد: ائمه جمعه استان مرکزی به این اجماع احتیاج دارند تا از توطئه‌ها و خسارات جلوگیری کنند.

امام جمعه اراک گفت: این تشکل که ائمه جماعات پیش‌قراولان آن هستند را همه تشکل‌ها باید جدی بگیرند چرا که جبهه‌ای از خط امام راحل، ولایت و اهل بیت(ع) است و قرار است خدمات ارزشمندی را با عنایات حضرت حق به مردم ارزانی دارد.

دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: مجلس نمایندگان، خبرگان و دولت عمر موقتی دارند، اما آنچه که باید همیشه مستقر باشد، همان ثبات در برابر آسیب‌ها و تهدیدات است و خط فکری حفظ کننده این ثبات باید در جامعه حاکم باشد.

وی تصریح کرد: طغیان حوادث و چالش‌ها قادر نخواهند بود ملتی که همسو با آرمان‌ها، هویت و فرهنگ خود، همچنین در راستای فرهنگ جهاد و اجتهاد گام برمی دارد را به آسیب بکشانند.

امام جمعه اراک با اشاره به جنایاتی که در اقصی نقاط دنیا علیه شیعیان انجام می‌شود، تصریح کرد: ما به عنوان پیروان اهل بیت(ع)، غدیر، عاشورا و امام عصر(عج) باید همانند مردان با ایمان و با اخلاص تاریخ اسلام و شیعه بر ایمان و استواری و استقامت خود بیافزاییم.

به گزارش ایسنا، مسئول هماهنگی شورای همگرایی نیروهای ارزشی استان مرکزی نیز در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شورا و نتایج گردهمایی مذکور در شهرستان‌ها، گفت: همایش مذکور با دعوت احزاب و فعالین اصولگرا و ارزشی استان تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر الهامی‌نیا افزود: بر این اساس و با تکیه بر اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، شورایی ۹ نفره در استان تشکیل شده است و شوراهای شهرستانی نیز در مدت زمانی اندک در شهرستا‌ن‌ها، به استثنای شهرستان‌های تفرش و آشتیان نیز تشکیل شدند.

وی تصریح کرد: طی چند روز اخیر، ۱۴ جلسه به منظور پیگیری اهداف، بررسی ابعاد و هدفگذاری آینده شورای مذکور، همچنین تصویب منشور اخلاقی و آیین‌نامه اجرایی شورا و مشاوره با احزاب ارزشی برگزار شد.

الهامی‌نیا گفت: در شوراهای شهرستانی، جلسات با محوریت ائمه جماعات دنبال شده است.

وی افزود: تبیین سیاست‌ها با حضور فعالان فرهنگی سیاسی تأثیرگذار در کشور و برنامه‌ریزی جهت برگزاری همایش‌های عمومی بعد از ثبت نام کاندیداها تا نزدیکی انتخابات از جمله برنامه‌های این شوراست که انجام شده است.

مسئول هماهنگی شورای همگرایی نیروهای ارزشی استان مرکزی ضایع کردن اصول و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای را از نشانه‌های آسیب به دولت، کشور و نظام دانست و مهم‌ترین وظیفه همگان را آگاهی‌بخشی به مردم و پایبندی به مسائل اصولی، همچنین مقدم دانستن افاضل بر اراذل ذکر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج