adexo3
۲۷۵۹۷۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بزرگراه شیخ فضل الله قفل شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت:برخورد یک دستگاه مینی بوس با یک کامیون حمل ماسه، در بزرگراه شیخ فضل الله،سبب مجروح شدن راننده مینی بوس شد.

خبرگزاری میزان: سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت:برخورد یک دستگاه مینی بوس با یک کامیون حمل ماسه، در بزرگراه شیخ فضل الله،سبب مجروح شدن راننده مینی بوس شد.

جلال ملکی در گفت‌وگویی درباره برخورد مینی بوس با یک دستگاه کامیون در بزرگراه شیخ فضل الله نرسیده به بزرگراه حکیم، اظهار کرد: ساعت ۶:۲۱ دقیقه صبح امروز یک دستگاه مینی بوس با پشت یک دستگاه کمپرسور برخورد شدیدی داشت به طوری که دو ماشین به هم گره خورده بودند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که راننده مینی بوس مقصر این حادثه بوده است، گفت: متاسفانه راننده در مینی بوس گرفتار شده بود که عوامل آتش نشانی آن را خارج کردند و بلافاصله فرد به مراکز درمانی منتقل شد و عملیات ساعت ۷:۱۹ پایان یافت.

تصادف مینی بوس با کامیون یک مصدوم برجا گذاشت

همچنین حسن عباسی ، سخنگوی اورژانس در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره این تصادف گفت: این حادثه یک مصدوم داشت که به مرکز درمانی منتقل شد.


گفتنی است بنا به گفته شاهدان عینی ترافیک شدیدی صبح امروز بر اثر این حادثه،در بزرگراه شیخ فضل الله و همچنین خیابان ها و بزرگراه های دیگر منتهی به این بزرگراه ایجاد شد. به طوری که کارمندان با تاخیر نیم تا یک ساعته به محل کار خود رسیدند.

تصادف،عامل ترافیک سنگین در بزرگراه شیخ فضل الله

در این رابطه سرهنگ حسن عابدی، جانشین پلیس راهور تهران به خبرنگار اجتماعی میزان گفت: صبح امروز شاهد تصادف سنگین بین مینی بوس و کامیون بوده ایم به طوری که راننده مینی بوس در خودرو گرفتار شد، مدت زمانی که صرف نجات راننده مینی بوس از سوی آتش نشانی شد سبب بروز ترافیک سنگین در بزرگراه شیخ فضل الله تا آزادگان شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه منطقه پاکسازی شده است، همچنان شاهد ترافیک در این منطقه هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج