adexo3
۲۷۵۹۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خودكشی مرد انتقام‌ جو بعد از دو قتل

مردي كه با طلاق مخالف بود براي پايان دادن به اختلافات خانوادگي دست به سلاح برد و بعد از قتل همسرش و زني ديگر دو نفر را نيز با شليك گلوله زخمي كرد و سپس به زندگي خودش پايان داد.

شرق: مردي كه با طلاق مخالف بود براي پايان دادن به اختلافات خانوادگي دست به سلاح برد و بعد از قتل همسرش و زني ديگر دو نفر را نيز با شليك گلوله زخمي كرد و سپس به زندگي خودش پايان داد.

ظهر روز پنجشنبه هفته گذشته وقتي صداي شليك گلوله در يكي از خيابان‌هاي شيراز طنين انداخت اهالي محل با مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ تماس گرفتند و موضوع را گزارش دادند.

دقايقي بعد گروهي از ماموران به محل حادثه رسيدند و بعد از ورود به خانه موردنظر جنازه زني ميانسال را ديدند كه جاي اصابت يك گلوله در سرش مشهود بود. كارآگاهان جنايي به سرعت دست به كار شدند و سعي كردند با جمع‌آوري سرنخ‌ها و مدارك موجود راز اين جنايت را فاش كنند.

آنها فهميدند مقتول زني به نام سميه است كه از مدت‌ها قبل با شوهرش اختلاف داشت و به تازگي تصميم گرفته بود از همسرش طلاق بگيرد. در خانه هيچ نشانه‌اي از ورود فرد غريبه يا وقوع سرقت وجود نداشت به همين دليل فرضيه قتل خانوادگي قوت گرفت و فراري شدن شوهر مقتول كه سعيد نام داشت نيز اين احتمال را به واقعيت نزديك‌تر كرد.

در همان حال كه كارآگاهان تجسس‌هايشان را براي يافتن مرد فراري آغاز كرده بودند، خبر رسيد در خياباني ديگر صداي تيراندازي به گوش رسيده و ظاهرا اين بار نيز فرد يا افرادي قرباني شده‌اند. تيم جنايي پس از حضور در دومين صحنه جرم پيكر بي‌جان زني را مشاهده كرد كه او هم از ناحيه سر هدف قرار گرفته بود.

در اين خانه گلوله‌هاي بيشتري شليك شده و زن و مردي ديگر نيز در تيررس قاتل ناشناس قرار گرفته اما هنوز زنده بودند. بعد از آنكه دو زخمي به بيمارستان منتقل شدند كارآگاهان تفحص‌هاي خود را پي گرفتند و دريافتند مرد مجروح شوهر مقتول دوم است و زني نيز كه در اين حادثه دچار جراحت شده احتمالا به عنوان ميهمان در منزل اين زوج حضور داشت. مقتول دوم از دوستان نزديك سميه بود و دو خانواده با هم رفت و آمد داشتند.

همين سرنخ كافي بود تا پليس احتمال بدهد اين جنايت را نيز سعيد انجام داده است. ماموران كه نمي‌دانستند در ذهن قاتل چه مي‌گذرد و او تا چه زماني مي‌خواهد به كشتار ادامه بدهد دامنه تحقيقات خود را گسترش دادند تا هرچه زودتر او را بازداشت كنند اما در روز اول هيچ ردي از سعيد پيدا نشد تا اينكه روز جمعه مرد مسلح به خانه يكي از دوستان خانوادگي‌اش رفت و از پسر خانواده خواست جلو در بيايد تا با هم صحبت كنند.

اعضاي اين خانواده كه ماجراي قتل‌ها را مي‌دانستند سريع با پليس تماس گرفتند ولي قبل از اينكه ماموران خود را به نشاني اعلام‌شده برسانند مرد مسلح كه مطلع شده بود به زودي دستگير خواهد شد با شليك يك گلوله به زندگي خودش پايان داد.

بعد از مرگ سعيد تحقيقات متوقف نشد و ماموران با بررسي شواهد و سرنخ‌ها به اين نتيجه رسيدند كه قاتل دوستان خانوادگي‌اش را در تصميم سميه براي طلاق مقصر مي‌دانست به همين دليل با بالا گرفتن اختلافات مصمم شد انتقام بگيرد و بعد از كشتن همسرش سراغ قربانيان بعدي خود رفت. در حال حاضر تحقيقات پيرامون اين پرونده ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج