adexo3
۲۷۶۰۳۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

لحظه نگاری از دادگاه متهمان نفتی

بیست و سومین جلسه دادگاه متهمان نفتی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

خبرگزاری میزان: بیست و سومین جلسه دادگاه متهمان نفتی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

۹:۰۰

متهم ردیف سوم برای قرائت ادامه دفاعیات در جایگاه قرار گرفت.

۹:۱۵

حمید فلاح هروی: در کیفرخواست اینگونه عنوان شده که خرید بانک های fiib و کنت به صورت گروهی صورت گرفته است/شمس هنگامی وارد مجموعه شد که بانک ها خریداری شده بود/واسطه خرید بانک fiib در مالزی اقای منفرد بود/اینکه میگویند من و شمس در خرید بانک ها دخالت داشته ایم خلاف واقع است/در مورد بانک کنت هم در اولین سفری که به تاجیکستان داشتیم این بانک خریداری شده بود/زنجانی قبل از اشنایی با من در جمهوری اذربایجان بانک خریده بود اما نتوانست به نتیجه برسد/بانک های fiib و کنت در شرایط تحریم میلیاردها یورو جابجا کردند و خدمات زیادی انجام دادند/اینکه می گویند عضو هیات مدیره fiib و کنت بوده ام یک ادعای غلط است.

۹:۲۵

حمید فلاح: حتی به اندازه حواله یک سنت و یا یک امضا اختیار نداشتم/در کیفرخواست طوری وانمود شده که بانک ها با هدف خریداری شده اند/مدرکی برای دخالت من در هیات مدیره وجود ندارد.

۹:۳۰

حمید فلاح: در تشکیلات زنجانی هیچ جایگاه تشکیلاتی نداشتم/عضو غیر موظف هیات مدیره بودم/ارتباط من با زنجانی فقط قالب دوستی داشت.

بابک زنجانی:هیچ وقت آقای فلاح را به زندان نینداختم/فلاح یک سند ۵۰ میلیاردی داد که جعلی از آب درآمد و به زندان افتاد/من سند بردم و وی را از زندان درآوردم، اقای فلاح چطور ادعا میکند که من او را به زندان انداخته ام؟/فلاح:در کیفرخواست اینگونه عنوان شده.

۱۰:۰۰

فلاح هروی: نماینده دادستان درست می گوید در بحث واگذاری شرکت های تامین اجتماعی بسیاری از مقررات رعایت نشده بود/مدیر عامل وقت تامین اجتماعی بسیاری از اطلاعات در مورد شرکت ها را از کارشناسان حاضر در جلسه می گرفت/مدیر عامل وقت تامین اجتماعی می گفت از رییس جمهور برای واگذاری شرکت ها مجوز گرفته ام

نماینده دادستان تهران: آقای قاضی متهم ردیف سوم به نگارندگان کیفرخواست توهین میکنند،این توهین تا چه زمانی باید ادامه داشته باشد/مؤدبانه صحبت کنید.

۱۰:۳۰

فلاح هروی: آقای زنجانی چیزی از اموال خود را به نام من نزده است/اول بازپرسی می گفتند ۱۰۰۰ میلیارد تومان در حسابهای من در قطر و دوبی هست/در آنجا به واسطه دور زدن تحریم ها تحت تعقیب هستم/قاضی صلواتی:بقیه دفاعیات را در قالب لایحه ارائه کنید.

اعلام تنفس ۱۵ دقیقه ای

۱۱:۰۰

سوالات قاضی صلواتی از متهم ردیف سوم/قاضی صلواتی:آقای زنجانی برای جذب و دعوت به همکاری شما یک بنز S۵۰۰ به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان برای شما خرید/فلاح:نه اینطور نیست/قاضی صلواتی:آقای زنجانی در نامه گلایه آمیز خود به شما نوشته است بنز S۵۰۰ را از محل فروش ماشین خودش برای شما خریده است/بنز S۵۰۰ برای سال ۹۰ است/فلاح:من یک بنز S۳۵۰ داشتم که آن را از من برداشتند و یک S۵۰۰ دادند.

قاضی صلواتی: در مورد فروش گازوییل به صندوق مشترک ایران و عربستان توضیح دهید/فلاح:اطلاعی ندارم/قاضی صلواتی:آقای ق.الف دوست شماست؟/فلاح:من با اقای الف در دفتر آقای زنجانی آشنا شدم.

قاضی صلواتی: نقش شما در بانک مسکن فعال بوده است/فلاح:به من مدرک بدهید که حتی یک سنت حواله صادر کرده باشم/قاضی صلواتی:از زنجانی نپرسیدید که ۴ میلیارد یورو برای خرید ۱۳۸ شرکت تأمین اجتماعی را از کجا آورده ای؟/فلاح:گفت وام گرفته ام/معاون اقتصادی وزارت اطلاعات هم تأیید کرد/قاضی صلواتی:شما وضع مالی زنجانی را می دانستید چرا پای تفاهمنامه را امضا کردید؟/وقتی گفت وام گرفته ام سریع امضا کردید/شما ماشین امضا بودید/فلاح:من بده بستان های سنگین مالی آقای زنجانی را می دانستم/قاضی صلواتی:هر جا سوال حساسی از شما می شود میگویید اطلاع ندارم و این کار را نکرده ام/اختلاف ۶۴۰ میلیارد تومانی در خرید شرکت های تأمین اجتماعی هنوز برای دادگاه جای سوال است.

۱۱:۱۵

افشاگری قاضی صلواتی از منابع دریافتی فلاح از بابک زنجانی/از کادوی یک میلیاردی زنجانی به مناسبت عروسی دختر فلاح تا ویلای ۵ میلیاردی/فروش سهام بانک FIIB به مبلغ ۴ میلیون ۶۸۲ هزار یورو، بنز S۵۰۰، یک باب ویلا در جزیره کیش،یک باب ویلا به ارزش ۵ میلیارد در شهرک غرب/کادوی یک میلیاردی به مناسبت عروسی دختر اقای فلاح، ۴ میایرد تومان برای شرکت ب.ت، توافق شفاهی که ۳ درصد از درآمدهای شرکت های آقای زنجانی برای شما باشد.

۱۱:۲۰

قاضی صلواتی: شما بیمارستان پارسیان رااز طریق آقای الف به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به بابک زنجانی فروختید/ردیابی چک ها از سوی مأموران امنیتی نشان میدهد بخشی از مبلغ ۴۴ میلیارد دریافتی را در حق کامندان و بستگان خود و شخصی از بستگان که اسم وی را نمی آورم واریز کرده اید/فلاح:اینطور نیست/قاضی صلواتی:ردیابی چک ها موجود است.

قاضی صلواتی: پرونده فروش بیمارستان پارسیان در دادسرای کارکنان دولت در حال بررسی است.

۱۱:۴۵

دادگاه پایان یافت/زمان جلسه بعد متعاقبا اعلام میشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج