adexo3
۲۷۶۴۵۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

S۶۵، رهبر جدید S کلاس‌های روباز

مرسدس بنز آخرین عضو از خانواده در حال رشد S کلاس را به آن‌ها اضافه کرد. مرسدس بنز S کلاس کروکی S۶۵ با پیشرانه‌ای قدرتمند ۱۲ سیلندر که از حالا به بعد به عنوان رهبر جدید S کلاس‌های این سری شناخته خواهد شد.

وب‌سایت خودرو بانک: مرسدس بنز آخرین عضو از خانواده در حال رشد S کلاس را به آن‌ها اضافه کرد. مرسدس بنز S کلاس کروکی S۶۵ با پیشرانه‌ای قدرتمند ۱۲ سیلندر که از حالا به بعد به عنوان رهبر جدید S کلاس‌های این سری شناخته خواهد شد.

S65، رهبر جدید S کلاس‌های روباز

با وجود اینکه مرسدس بنز روند کوچک سازی اینگونه محصولات را در پیش گرفته‌ است، باز هم دایملر میل به استفاده از پیشرانه‌ای ۶ لیتری ۱۲ سیلندر V شکل را در این خودرو حفظ کرده تا با قدرتی ۶۲۱ اسب بخاری (۴۶۳ کیلووات) و گشتاوری ۱۰۰۰ نیوتن متری که به لطف توربوشارژر‌های دوقلو و حجم بالای سیلندرها بدست می‌آید، موفق به ثبت شتابی صفر تا صد ۴.۱ ثانیه و حداکثر سرعتی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعتی با محدود کننده الکترونیکی شده است، ولی خوشبختانه هنگام سفارش می‌توان خودرو را بدون محدود کننده سرعت تحویل گرفت تا بتوان این S کلاس وحشی را تا مرز ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت راند.

S65، رهبر جدید S کلاس‌های روباز

برای حمایت بیشتر پیشرانه از زمانی که نیرو تولید می‌شود و درنهایت به سطح جاده منتقل می‌شود، مرسدس بنز به ترتیب از جعبه دنده‌ای ۷ سرعته انحصاری SpeedShift ۷G-Tronic AMG و سپس رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی در جلو و عقب استفاده کرده که ابعاد لاستیک رینگ جلویی ۴۰/۲۵۵ و ابعاد لاستیک رینگ عقبی هم ۳۵/۲۸۵ است.

در ضمن یک کروکی مرسدس بنز S کلاس به همراه خود تجهیزاتی نظیر سیستم گرمایشی سر و گردن، گرمکن‌های دسته صندلی، یک سیستم کنترل هوای هوشمند و در نهایت یک سقف سه لایه پارچه‌ای در چهار رنگ را خواهد داشت.

در آخر هم مرسدس بنز عنوان کرد که این کروکی ۱۲ سیلندر را از ۴ آوریل سال آینده (حدوداً چهار ماه دیگر) ثبت سفارش خواهد کرد و تحویل آن را یک ماه پس از ثبت سفارش، یعنی از ماه می سال آینده شروع خواهد کرد.

S65، رهبر جدید S کلاس‌های روباز

S65، رهبر جدید S کلاس‌های روباز

S65، رهبر جدید S کلاس‌های روباز

S65، رهبر جدید S کلاس‌های روباز

S65، رهبر جدید S کلاس‌های روباز

S65، رهبر جدید S کلاس‌های روباز

S65، رهبر جدید S کلاس‌های روباز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج