adexo3
۲۷۶۴۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

درخواست سامسونگ از دیوان عالی آمریکا

سامسونگ در واقع به مبلغی که پرداخت کرده اعتراض دارد و به طور کلی پتنت اپل را زیر سوال می برد

وب‌سایت دیجیاتو - امیر مستکین: در ابتدای ماه جاری خبر دادیم که وکلای سامسونگ به اپل پیشنهاد کشیدن یک چک ۵۴۸ میلیون دلاری را داده اند و به نظر می رسد که شرکت ساکن کوپرتینو نیز این موضوع را پذیرفته. در همان مطلب قید کردیم که البته با اینکه سامسونگ توافق نموده که این مبلغ را پرداخت کند، اما حق تجدیدنظر به رای دادگاه را نیز برای خود محفوظ نگه داشته است.

درخواست سامسونگ از دیوان عالی آمریکا

حال که این چک برای اپل کشیده شده و نیم میلیارد دلاری که کره ای ها پرداخت کرده اند در حساب مالی شرکت ساکن کوپرتینو آرام گرفته، سامسونگ امروز در اقدامی جالب، دادخواستی ۲۱۹ صفحه ای برای دیوان عالی ایالات متحده تنظیم نموده و درخواست نموده که این دیوان در امر شکایتی که اپل از این شرکت دارد دخالت نماید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سامسونگ در واقع به مبلغی که پرداخت کرده اعتراض دارد و به طور کلی پتنت اپل را زیر سوال می برد. در دادخواستی که برای دیوان عالی ایالت متحده از سوی کره ای ها مطرح گشته، بیان شده که در مورد پتنت طراحی به اندازه کافی به قاضی و دادگاهی که حکم در آن صادر شده، اطلاعات کافی نرسیده و دادگاه مورد نظر قضاوت درستی را انجام نداده است.

جدا از زیر سوال بردن پتنت طراحی اپل، ساموسنگ همچنین خبر می دهد که حتی اگر این ثبت اختراع صحیح باشد، باز هم دادگاه در محاسبه جریمه، رقم مناسبی را محاسبه نکرده است. اهالی کره جنوبی خاطر نشان می کنند که به شکل تئوری، اگر یک کمپانی جوان از پتنت های طراحی شرکت های معتبر استفاده کند، با توجه به این رای باید چندین برابر ارزش کلی شرکت خود را به شکل جریمه پرداخت کند.

سال گذشته اپل و سامسونگ توافق کرده بودند که تمام شکایات در خارج از ایالات متحده را به حالت تعلیق درآورده و صرفا در آمریکا به مبارزه بپردازند. این در حالیست که دو قاضی در ایالات متحده سامسونگ را به پرداخت جریمه ای ۹۳۰ میلیون دلاری محکوم کرده اند اما چند روز پیش کره ای ها پیشنهاد پرداخت ۵۴۸ میلیون دلار برای شکایت اولیه اپل از محصولات سامسونگ را به اهالی کوپرتینو دادند که وکلای اپل نیز به نظر می رسد این موضوع را پذیرفته اند اما اکنون باز هم سامسونگ تلاش می کند تا نیم میلیارد دلاری که پرداخته را این بار از طریق دیوان عالی بازگرداند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج