۲۷۶۵۲۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

روسيه: از نظر ما، PMD بسته شده است

روسيه اعلام کرد: از نظر مسکو پرونده پي ام دي بسته شده است.

پایگاه خبری انتخاب: روسيه اعلام کرد: از نظر مسکو پرونده پي ام دي بسته شده است.


شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد: وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد مسکو پرونده پی ام دی ایران را بسته شده می داند.

از سوی دیگر، آسوشیتدپرس نوشت: شوراي حکام آژانس براي بستن پرونده ادعايي درمورد ايران آماده شده است.

این خبرگزاری در گزارشی نوشت : آژانس بین المللی انرژی اتمی روز سه شنبه آماده شد تا به تحقیقات یک دهه ای درباره ادعاهای درمورد فعالیت تسلیحات هسته ای ایران پایان دهد.

این تحقیقات به عنوان بخشی از موافقتنامه به دست آمده بین ایران و شش کشور ( آمریکا ، روسیه ، چین ، فرانسه ، انگلیس و آلمان ) به منظور محدود شدن برنامه هسته ای کنونی تهران باید رسما پایان یابد.

براساس موافقتنامه ماه ژوئیه بین ایران و شش کشور ، تحریم ها علیه ایران در ازای اقداماتی ازجمله کاهش تعداد سانتریفوژهای درحال عملیات این کشور و کاهش ذخایر اورانیوم ایران لغو خواهد شد.

یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در آستانه تصویب قطعنامه ای درباره پایان یافتن تحقیقات مربوط به ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته ای ایران در نشست شورای حکام آژانس گفت تحقیقات وی نمی تواند همه جزئیات مربوط به فعالیت هایی را که ایران در گذشته انجام داده است روشن کند.

بیانیه اتحادیه اروپا که پیش از ارائه در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی مشاهده شده است بازتاب اراده برای حرکت در این جهت است. برخلاف بیانیه های قبلی ، در این بیانیه از انتقاد از ایران برسر تحقیقات تسلیحاتی ادعا شده درمورد این کشور و برنامه توسعه آن خودداری شده و تنها آمده است :« ما نتیجه گیری آژانس بین المللی انرژی اتمی را مورد توجه قرار می دهیم.»

آمریکا و دیگر کشورهای دخیل در مذاکرات با ایران که منجر به موافقتنامه ۱۴ ژوئیه شد قطعنامه مربوط به پایان یافتن تحقیقات درباره ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته ای ایران را به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی ارائه کرده اند.

زمانی که آژانس بین المللی انرژی اتمی تایید کند ایران برنامه ها و فعالیت هایی را که می تواند منجر به تولید هسته شکافت پذیر تسلیحات هسته ای شود تغییر داده یا کاهش داده است ، تحریم های بین المللی علیه ایران برسر برنامه هسته ای تهران لغو خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج