اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۶۶۳۲
۱۲ نظر
۵۰۰۸
۱۲ نظر
۵۰۰۸
پ

چند قلو بزایید؛ ۱۵۰ هزار تومان بگیرید

در آخرین جلسه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی در هفته گذشته در راستای حمایت از خانواده‌های دارای فرزند سه قلو و بیشتر، تصمیم گرفته شد که سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور کمک هزینه‌ای به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال برای هر فرزند در ردیف بودجه‌ای سازمان بهزیستی کشور اختصاص دهد.

خبرگزاری ایسنا: هرچند تولد کودکان، آرامش، برکت و شادی را برای خانواده‌ها به ارمغان می‌آورد اما خانواده‌هایی که دارای فرزندان چندقلو هستند با مشکلات بسیاری برای تامین هزینه‌های روزمره روبرو هستند.

در آخرین جلسه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی در هفته گذشته در راستای حمایت از خانواده‌های دارای فرزند سه قلو و بیشتر، تصمیم گرفته شد که سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور کمک هزینه‌ای به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال برای هر فرزند در ردیف بودجه‌ای سازمان بهزیستی کشور اختصاص دهد.

انوشیروان محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر که در حال حاضر این برنامه را عملیاتی کرده‌ایم، گفت: بودجه تصمیم اخیر نیز مصوب شده و قابل هزینه کرد است.

وی افزود: در راستای تحقق سیاست‌های جمعیتی دیگر چندان منتظر ابلاغ اعتبار نمی‌مانیم و کار را شروع کرده‌ایم، البته سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیش از این مصوبه‌ای در همین زمینه داشت.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در راستای کاهش مشکلات این خانواده‌ها و توسعه حمایت‌های اجتماعی از آنان خدماتی از سوی بهزیستی ارائه می‌شود گفت: بودجه تصمیم اخیر نیز مصوب شده و قابل هزینه کرد است.

بندپی افزود: ما کمک هزینه‌هایی بابت مهدکودک، تغذیه و پرستار گرفتن به خانواده های دارای سه قلو و بیشتر می پردازیم که هر کدام ارقام متفاوتی دارد و می‌توان گفت در مجموع برای هر کودک در این خانواده‌ها ماهانه ۱۵۰ هزار تومان هزینه می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پاوه

      ماکه سه قلوداریم امسال هیچی دریافت نکرده ایم فقط 150هزاردادند.خیلی خوبه اگردرست اجرابشه.چون واقعا هزینه هاخیلی بالاست.مادرهرماه فقط هفتصدتومان شیرخشک میخریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوش بحالتون که برای بچتون هزینه می کنین.ما که 4 ساله داریم دکتر میریم کلی پول دارو و آزمایش دادیم هنوز مشکل داریم بری بچه دار شدن. خداتونو شکر کنین

      • بدون نام

        manfi chera

      • 123

        آخه مهدکودک، تغذیه و پرستار ؟؟؟ شما میتونید؟؟؟ با 50 تومن؟؟؟ پوشک چند؟؟؟ شیر خشک چند؟؟؟ لباس وامکانات چند؟؟؟ دوا درمون خدایی نکرده، آخه چند؟؟؟

    • مهدی

      چقدر گیر خودتون میاد

    • sadeghi

      ترش نکنیدیکوقت

    • هموطن

      در یک مقطعی تبلغ فرزند کمتر و زندگی بهتر سرداده شد و در حال حاضر تبلیغ فرزند بیشتر زندگی شادتر سرداده میشه . اما نکته قابل توجهی که مسولین راجع بهش فکر نمکنن این هست که با جمعیت فعلی کار و شغل مناسب برای افراد جامعه وجود ندارد پس چه تضمینی وجود دارد که برای رشد جامعه کار و شغل ایجاد میشود در ثانی اینقدر گرانی و تورم توی این جامعه وجود دارد که قشر کارمند و کارگر قادر به پس انداز نیست و افراد نان آور خانوادها زیر فشار کار و گرانی نمیتوانند کمر راست کنند پس یا مردم رو ناآگاه و ساده میپندارند یا فکر میکنند در دهه 60 و 70 هستند که مبلغ 50 هزازتومن چشمگیر باشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا یا توی یه کره دیگه زندگی میکنن یا اصلا برا خرید به بازار نمیرن که همچین ذهنیاتی دارن مسول عزیزی که ملتو تشویق میکنی به فرزند آوری از خواب بلندی که رفتی بیدار شو ببین که ملت تو نون شبشون موندن بیان فرزند بیارن که چی بشه تو میایی براش امکانات و شغل وزندگی فراهم میکنی؟

    • بدون نام

      هدف وسیله رو توجیه می کنه !!!

    • بدون نام

      با کدوم امکانات با کدوم شغل با کدوم مسکن از مردم انتظار دارن که یه نسل دیگه رو بدبخت کنن نه دیگه حناتون رنگی نداره

    • بدون نام

      تصمیم واسه بچه دار شدن نداریم
      هزینه های سرسام آور بچه ترجیح میدم دوتا بچه گربه بیارم بزرگ کنم لااقل سرگرم میشم
      صد و پنجاه تومن پول شیرخشک یک ماه یه بچه هم نمیشه چه برسه سه تا و بیشتر

    • bEHZAd

      ما الان بچه داریم هنوز دنیا نیومده،باور کنید نزدیک ۱ میلیون برای غربال و فلان و بهمان دادم به غلط کردن افتادم،من علط کنم دیگه بچه بخوام،همه حرف دولت هم دروغ،اها کسایی که قصد بچه دار شدن دارید قبل اینکه بخوایید و تصمیم بگیرید یه وام بگیرید چون یه کارگر یا کارمند نمیتونه جوابگو دوا دکتر باشه،میدونم این نظر چاپ نمیشه چون واقعیت رو گفتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج