۲۷۷۱۸۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نقدی: حرص به لذت جنسی راه نفوذ است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نمی‌شود به لبخندهای امریکا اعتماد کرد به بحث نفوذ اشاره کرد و گفت: نفوذ ۳ زمینه مهم دارد که یکی از آنها مساله ترس است، برخی می‌گویند مجبوریم با آمریکا کنار بیاییم و در این صورت سایه جنگ را از سر مردم برداشته‌ایم. وی زمینه دیگر نفوذ را سادگی و بلاهت وی زمینه سوم نفوذ را حرص و طمع به لذت های جنسی و ثروت اندوزی دانست.

خبرگزاری فارس: سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در دومین مجمع عالی بسیج که در مشهد مقدس در حال برگزاری است با بیان اینکه امریکا در همه مولفه‌های قدرت سقوط کرده است،گفت: امروز انقلاب اسلامی توسعه پیدا کرده،دنیا بسوی بیداری رفته و استکبار در زاویه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی از هر طرف در محاصره است اظهار داشت: دشمن از همه روش‌ها علیه انقلاب اسلامی از جمله استراتژی شورش و کودتا و جنگ و عملیات و تهاجم فرهنگی و رسانه ای و فتنه ۷۸ و ۸۸ و تحریم استفاده کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: دشمن از این راه ها به نتیجه نرسیده لذا در حال حاضر به دنبال نفوذ است تا خود را دوست نشان دهد؛ سفره هفت سین می‌اندازند و رئیس جمهور امریکا شعر فارسی می‌خواند و کم مانده نماز جمعه برگزار کنند.

نقدی با تاکید بر اینکه ملت ایران امریکا را در همه استراتژی‌ها شکست داده است تصریح کرد:اکنون آمریکایی‌ها می‌خواهند در قالب نفوذ از کلام امام با ما حرف بزنند.

وی با اشاره به این مطلب که نفوذ در جاهایی اتفاق افتاده و آمریکایی‌ها کلاً می‌خواهند به داخل بیایند و ما را دور بزنند و از پشت خنجر بزنند خاطرنشان کرد: ما الان در شرایط اوج بیم و اوج امید هستیم، برخی‌ها می‌خواهند ما را فریب دهند و بگویند آمریکا تغییر کرده در حالیکه پس از برجام به طور متوسط هر ماه یک لایحه علیه ایران داشته اند که حالا یا تصویب شده یا نشده؛بنابراین دشمنی آنان تغییر نکرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ریگی و دار و دسته اش در شرق کشور را آموزش دیده آمریکا دانست تا مرزها و شهرهای ما را ناامن کنند و اظهار داشت: آمریکایی‌ها در سایت هایشان شورش خیابانی در ایران را آموزش می‌دهند و با همه سرپنجه هایش علیه ایران فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه نمی‌شود به لبخندهای امریکا اعتماد کرد به بحث نفوذ اشاره کرد و گفت: نفوذ ۳ زمینه مهم دارد که یکی از آنها مساله ترس است، برخی می‌گویند مجبوریم با آمریکا کنار بیاییم و در این صورت سایه جنگ را از سر مردم برداشته‌ایم.

نقدی زمینه دیگر نفوذ را سادگی و بلاهت عنوان کرد و افزود:ساده‌لوحانه است که فکر کنیم آمریکایی که در مهرماه جاری قانون می‌گذارد ایران باید غرامت کشته شدگانش در لبنان را به مبلغ ۴۶ میلیارد دلار بدهد و این را شرط برداشتن تحریم ها اعلام می کند، تغییر کرده و از دشمنی دست برداشته است.

وی زمینه سوم نفوذ را حرص و طمع به لذت های جنسی و ثروت اندوزی دانست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از برخی وزرای دولت یازدهم تصریح کرد: برای بررسی صلاحیت دولتی‌ها در مجلس به بحث ثروت اندوزی اصلا توجه نشده و فقط دقت کردند که فتنه گر هستند یا خیر، فردی که فرزندش در دانشگاه‌های انگلیس درس می‌خواند و زندگی اشرافی دارد نمی تواند درد مردم را بفهمد.

وی با بیان اینکه این افراد علاوه بر ثروت می‌خواهند قدرت سیاسی هم داشته باشند آن هم با تکیه بر کشورهای خارجی اظهار داشت: دشمن برای نفوذ خبرنگار خانمی را آموزش می دهد و به سراغ مسئولان ما میفرستد و این افراد هم که نمی دانند قضیه چیست همه چیز را به او می گویند و بعد که مشخص می‌شود داستان چیست عذرخواهی می کنند ولی آن زمان دیگر دیر شده است.

نقدی در ادامه افزود: ایران برای اقتصاد پیشرو تمام عناصر اقتصادی را داراست و به غلط گفته می شود که ما در کشور نقدینگی نداریم. فرصت های اقتصادی بسیار خوبی بوده که از آن استفاده نشده است.

وی باز روسیه را یک بازار وارداتی دانست که اصلا به آن توجه نشده و اظهار داشت: دویست هزار تن خرما در سال فاسد می‌شود؛ چرا از این بازارها استفاده نمی کنید؟

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: آقا تاکید کرده‌اند خام فروشی نکنیم. اگر به این امر توجه می‌شد قطعا مشکل بیکاری حل می‌شد.

نقدی با بیان اینکه اگر مواضع قبل را می‌گرفتید قیمت نفت ما ۱۰۰ دلار بود گفت: هر روز وزیر ما میگوید نفت بیشتری صادر میکنم. خب که چه شود؟

وی تاکید کرد: با مذاکره و لبخند و رفت و آمد، مشکل اقتصاد حل نمی‌شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با طرح این سوال که چرا باید هرسال دور ریز سیب زمینی داشته باشیم گفت: یک دولت اگر به مردم بدهد می‌گویند انتخاباتی است و یک دولت آن را دور می‌ریزد. در حالیکه با یک دستگاه می توان به راحتی آن را در همان روستا تبدیل به آرد کرد.

نقدی تاکید کرد: وقتی یک مسول خوب هم پای کار می آید باید بدانیم که برخی از مشکلات از قبل بوده و وزیر باید از قبل برای حل آن برنامه داشته باشد بعنوان مثال وزرای ارشاد دولت قبلی ما یکی از یکی بهتر بودند اما مشکل حجاب را نتوانستند حل کنند.

وی در پایان اعلام کرد: ما برنامه ای در برنامه ششم داریم و آن این است که الگوهای صنایع تبدیلی کوچک را توسعه دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جانی سینز

      اقای نقدی درست میگن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج