adexo3
۲۷۷۳۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فاصله ۴۰۰ هزار بشکه‌ ای ایران و اوپک

ایران در مذاکرات مستقیم خود با اوپک اعلام کرده است که در یازدهمین ماه سال، روزانه سه میلیون و ۳۱۰ هزار بشکه نفت تولید کرده است و این در حالی است که این عدد فاصله‌ای بیش از ۴۰۰ هزار بشکه با عددی که اوپک از منابع ثانویه از وضعیت نفتکش‌های ایران به دست آورده است دارد.

خبرگزاری ایسنا: ایران در مذاکرات مستقیم خود با اوپک اعلام کرده است که در یازدهمین ماه سال، روزانه سه میلیون و ۳۱۰ هزار بشکه نفت تولید کرده است و این در حالی است که این عدد فاصله‌ای بیش از ۴۰۰ هزار بشکه با عددی که اوپک از منابع ثانویه از وضعیت نفتکش‌های ایران به دست آورده است دارد.

بررسی‌های اوپک از میزان تولیدات نفت کشورها در نوامبر حاکی از آن است که ایران در این ماه روزانه دو میلیون و ۸۷۶ هزار بشکه نفت خام تولید کرده است و این در حالی است که ایران در گزارش خود به اوپک اعلام کرده که تولید روزانه نفت به سه میلیون و ۳۱۰ هزار بشکه می‌رسد.

اما آنچه ایران در گزارش ماهانه خود به اوپک اعلام کرده حاکی از تولید سه میلیون و ۳۱۰ هزار بشکه در روز نفت خام در یازدهمین ماه سال جاری میلادی بوده است.

اوپک در گزاررش خود از منابع ثانویه میزان تولید نفت ایران در نوامبر را مشابه ماه گذشته آن دو میلیون و ۸۷۶ هزار بشکه اعلام کرده است.

علاوه بر این تفاوت در میزان تولید ، طبق گزارش مستقیم ایران تولید نفت در ماه مورد بررسی نسبت به ماه پیش از آن ۳۰ هزار بشکه کاهش پیدا کرده است اما گزارش ثانویه اوپک تغییری را در میزان تولید نشان نمی‌دهد.

البته گزارش های متفاوت اعضای اوپک با آنچه اوپک به نقل از منابع ثانویه اعلام می‌کند به این ترتیب که رقم اعلامی از سوی اعضا بیش از رقم به دست آمده از بررسی‌های اوپک است در سالهای گذشته امری رایج بوده است.

این ارقام در حالی مطرح می‌شود که ایران اعلام کرده است که به زودی میزان تولید خود را یک میلیون بشکه در روز افزایش می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج