adexo3
۲۷۷۶۸۰
۴۷ نظر
۵۹۶۳
۴۷ نظر
۵۹۶۳
پ

پسر ۱۳ساله، رابطه جنسی و بی اخلاقی

‫‏پسرسيزده ساله‬ آخرين سيلي را به صورتمان زد، باشد كه خواب بمانيم تا‏سيلي‬ بعدي و ادامه ‫‏خواب غفلت‬ !

‫‏ علی حق شناس در پارسینه نوشت:

در پس خنده ها و "هر و كر" ها و فوروارد كردن ‫‏جوك‬ ها و عكس ها و ‫‏كليپ‬ هاي مربوط به ‫‏پسر١٣ساله‬ اي كه از ديروز آخرين ‫‏سلبريتي‬ ‫تلگرام‬ ايرانيان است اگر حسِ طنزتان مجال داد به ابعاد فاجعه اي نگاه كنيد كه صورت كريه اش كاملاً هويداست.

يك/ اين كه پسر بچه اي سيزده ساله ( روي كلمه "بچه" تاكيد مي كنم ) در پي برقراري ‫‏رابطه جنسي‬ است هولناك نيست؟

چه اتفاقي رخ داده كه پسركي در اين سن و سال به دنبال رابطه جنسی است؟ جامعه ما چگونه فرزندانش را ‫‏تربيت‬ كرده كه پسر بچه اي ‫سيزدهساله‬ براي برقراري رابطه جنسي به در و ديوار مي كوبد؟

دو/ درخواست رابطه جنسی از جانب كودكي سيزده ساله براي اكثريت مردمان اين سرزمين زشت و ناپسند و قبيح نيست. كه اگر بود اين حجم از مطلب و عكس و فيلم در قالب ‫‏طنز‬ و ‏شوخي‬ و هجو، توليد نمي شد و در ‫‏موبايل‬ ها نمي چرخيد.

چرا درخواست رابطه جنسی از جانب يك كودك سيزده ساله براي تعداد بسياري از ‫‏ايرانيان‬ عادي است؟ آيا اين عادي بودن هولناك نيست؟

سه/ تمام آنهايي كه اطلاعات نوشتاري، تصويري يا صوتي مرتبط با اين ‫‏كودك‬ را توليد يا دريافت و ارسال كرده اند مصداق عيني فعاليت در ‫‏پورنوگرافيكودكان‬ هستند. آيا اين عده كه متاسفانه زيادند و شايد بتوان نام اكثريت بر ايشان نهاد به هيچ اصل ‫‏اخلاقي‬ پايبندي دارند؟

چهار/ استفاده از شبكه هاي اجتماعي براي رسيدن به روابط جنسی و در پي آن بهره بردن از اين امكانات در جهت اشاعه اين شيوه نشان مي دهد بخش بزرگي از جامعه ما چه نگاهي به ‫‏اينترنت‬ دارند و از آن براي چه مقاصدي سود مي برند.

پنج/ داد از بي اخلاقي، بيداد از بي اخلاقي.‏اخلاق‬ كجاست؟

آيا بهتر نيست تمام متوليان ‏فرهنگي‬ جامعه سرشان را از زير برفِ خوش خيالي بيرون بياورند و ببينند برنامه هاي شان چطور عقيم مانده است؟ آيا نبايد در اين برنامه ها تجديد نظري كرد؟ آيا وقت آن نيست مسئولان فرهنگي جامعه كه دست پخت شان حتي قابل چشيدن هم نيست كنار بروند و كار را به ‫‏كاردان‬ بسپارند؟

‫‏پسرسيزده ساله‬ آخرين سيلي را به صورتمان زد، باشد كه خواب بمانيم تا‏سيلي‬ بعدي و ادامه ‫‏خواب_غفلت‬ !


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی میگه الکیه یکی میگه واقعیه . آخرش نفهمیدم . میگن تو نسخه 2 قراره خوشو معرفی کنه

    • sara

      دفتر کار من نزدیک یک مدرسه ی راهنمایی و دبیرستان دخترانه اس.وقتی زنگ تعطیلی شون میخوره و گروه گروه راه می افتن تو خیابون با صدای بلند و با بی شرمی و بی حیایی راجع به چیزهایی حرف میزنن که من و هم نسل های من بجز اونایی که ازدواج کرده بودن تا 21-22 سالگی اصلا نمیدونستیم اینا چیه.بخدا اینا روشن فکری و افتخار نیس که والدین انقدر راحت از کنارش میگذرن.اینا فاجعه اس.فاجعه برای دختر پسرای حتی 11-12 ساله...

      پاسخ ها

      • ستاره

        چند روز پیش توی پارک دختر بچه های دبیرستانی با ظاهری نامناسب گروهی،چنان از پارتی های شبانه شان و مشروب خوردنشان با افتخار و بلند بلند حرف میزنن که منه دهه 60 از کنارشون با خجالت بلند شدم!

    • علیرضا رحمانی

      بله شما کاملا درست میگیاما وقتی سالیان پیش با طرح خانه های عفاف مخالفت کردند..و همیشه با چماق سعی بر کتمان حس جنسی دارند...وقتی تبعیض جنسیتی بین دختر و پسر و زن و مرد و ایجاد حس کنکاش مبهم در کودک و نوجوان در کتب دینی و آموزشی تدریس میشه از کلاس سوم به بعد...
      وقتی فیلم آسانسور سواری بعضی ها درمیاد ....
      وقتی و هزاران وقتی دیگه انتظار به چه ثمری هست؟؟؟؟
      سیزده ساله که سهله سن فحشا پایین تر از این هاست
      این زنگ خطر الان به صدا در نیامده
      این میوه که میبینید گرچه خوشرنگه اما داخلش کرم خودست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم فیلم اون بعضیا تو اسانسور رو دیدم چندشم شد خاک بر سرا

      • مهران

        شرم بر شما که راهش رو خانه عفاف میدونی
        فقط به یک سوال من جواب بده:
        کسانی که در این خانه های عفاف قراره به این افراد که افسار جنسی شان از دستشان در رفته خدمات بدن چه کسانی هستند؟
        برو آقا برو خودتو دوا کن بعد برای مردم نسخه بپیچ. این ملت باید توی خونه هاشون تربیت بشن که نمیشن. پس الکی نسخه ندید دست ملت

      • sara

        لایک آقا مهران

      • user

        یعنی میگی بچه ها رو از 13 سالگی با خانه عفاف آشنا کنن تا دیگه مشکلی نداشته باشن

    • بدون نام

      خب الان مسئولان میان بجای برطرف کردن مشکل میان نرم افزار پیام رسان رو فیلتر می کنن تا کسی نبینه چه خبر

    • فرانک

      فاجعه است فقط همین

    • بدون نام

      خدا به دادمان برسد.....!

    • بدون نام

      این پسره ایرانی نیست و عربستانی هست و وهابیا برای توهین به ایران این کلیپو منتشر کردن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایرانی یا عربستانی چه فرقی می کنه؟
        بنظر شما اگه این پسر بچه عربستانی فرقی میکرد؟؟ یا چسبوندنش به وهابیا برای بدنام کردن ایران و موج سواری احساسی ازین قضیه درد رو درمان میکنه؟
        بنظر شما تو ایران خودمون ازین دست افراد نیستند؟؟
        چرا با کتمان یا شبهه افکنی این موضوعات سعی در سرپوش گذاشتن اصل موضوع میکنیم؟

    • علی

      زمانیکه سن بلوغ دختران را 9 سال اعلام وبرروی آن اصرار دارید که زنان زودبالغ میشوند میخئاهید جوان 13 سال بالغ نشود وخنگ بماند ؟اوکه درآینده مالک دختر وزن است عقب مانده باشد

    • علیرضا

      یه ساختمون که میسازند خواب داره پذیرایی داره اشپزخونه داره . دستشویی هم داره میتونیم دستشویی رانسازیم که زشته .

    • آريا

      اين هم يك پديده اجتماعي است خيلي نبايد بزرك نمايي شود و دامن زدن رسانه ها خيلي بد است
      پسر بچه سيزده ساله يك نكته ي عجيب داره كه براي همه عجيبه فقط همين و داشتن تمايل به رابطه ي جنسي يك حس و نياز است كه بعد از و يا حتي قبل از بلوغ به سراغ همه ي ما ميايد
      اگر بخواهيم سانسور كنيم بد است چون همه به ارضاي يواشكي در زير پوست شهر ميپردازند و يا بعضي هم كه زياد تو فشار هستن تو خيابانهاي شهر جلوي چشم همه اين كار را انجام ميدهند
      همه ي انسانها در زمانهايي از زندگي شان از فشار هاي جنسي رنج برده اند و دست به دامان خود ارضايي شده اند ولي مشكل اينجاست كه هيچ كس اين مورد را نپذيرفته و همه سعي در كتمان اين حقيقت دارند و به ديگران خرده گرفته اند و خود را نديده اند
      به نظر من اين پديده ( ديدن ديگران و نديدن خود) بد است نه درخواست پسري از يك خانم براي برقراري رابطه ي جنسي كه يك سير طبيعيست.
      البته با عنايت به اين موضوع كه در دين ما هم اين مورد خيلي راحت و سهل گرفته شده و راههاي آسان و ساده اي براي رابطه ي جنسي وجود دارد.

    • بدون نام

      تا وقتيكه ماهواره و سريالهاي بي محتواي ماهواره جمع نشده اوضاع روز به روز بدتر ميشه.مقصر اصلي هم صدا و سيماي ايرانه.صدا و سيما بايد با اضافه كردن كانالهاي بسيار و برنامه متنوع فرصت ماهواره ديدن رو از خانواده ها بگيره.صرف به اينكه پارازيت بندازن براي ماهواره ها فقط سلامتي مردم را تهديدي ميكنه.اينها يه زنگ خطر بايد باشه براي مسئولين
      نوجوانان و جواناني كه اينده اين كشور را بايد بسازند از الان به مسائل جنسي مي انديشند واي به حال چندين سال اينده.افراد نابغه هم كه ميشه رو اونا حساب باز كرد متاسفانه روز به روز بيشتر از كشور خارج ميشن.چون در ايران اينده روشني براي خود نميبينند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا...
        اگه شهرزاد توی صدا وسیما پخش میشد عمرا کسی سریالانی جم و نگاه میکرد.

    • بدون نام

      نوجوانان در اين سن به ورزش و تفريح سالم نياز دارند كه سراغ اين مسائل نروند.متاسفانه در محله هاي تهران خانه هاي ورزش مجهز رايگان وجود ندارد كه نوجوان با ورزش سر خود را گرم كند.اكثر مردم توان پرداخت شهريه براي سالنهاي گران قيمت را ندارند.شهرداري بايد به فكر بيفتد.بايد به فكر تفريح نوجوان باشد.وگرنه در سالهاي اينده تاوان خيلي بدي بايد جامعه پس بدهد.اين فيلم نمونه اي از هزاران فيلم بي اخلاقي كشور است.كاش حداقل سطح شعور مردم انقدر بالا باشد كه بلافاصله فيلم را پاك كرده تا حداقل خيلي پخش نشود.كه هر چند به گفته دوستمون اين فقط پاك كردن صورت مسئله است.مشكل جاي ديگري است.
      اينده اين كشور به كجا ميرود؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      زنگ خطر ها خيلي وقته به صدا در اومده.كجايند مردماني كه براي يك شوخي لهجه دار در برنامه فتيله تا مجلس رو هم تعطيل كردن.براي اين گونه مسايل بايد غيرتي شد.
      واي به غيرت ما كه امثال اين نوجوانان دست به همچين كارها ميزنن.

    • بدون نام

      من نميخوام بگم اين بچه مقصر نبوده ولي بايد مشكل ريشه اي حل بشه.اين بچه نه اوليش بوده و نه اخري خواهد بود.چه چيزي باعث شده كه امثال اينها دست به اين كارها بزنند.من مطمئنم كه هيچ كشوري با هيچ ديني و اعتقادي اين كارها رو نميپسنده.

    • بهزاد

      والا هر چی فکر میکنم نمیدونم چی بگم ولی خیلی دلم میخواد یه جوری طرز استفاده از این وسایل فرهنگ سازی بشه. شاید باید با این پسر بچه صحبت بشه و در جهت سالم سازی فضا های اجتمایی در مدارس و سازمانها جلسه هایی بر قرار کرد تا کسانیکه این گونه بد اخلاقی ها را تشویق میکنند بدانند برای خانواده خودشان هم ضرر هایی در پی دارد.

    • yas

      اقای عزیز اون عربه اصلا ایرانی نیست
      اول تحقیق کن بعد ناراحت شو

      پاسخ ها

      • elaheh

        من شنیدم که بچه بنگلادشی بوده و ربطی به ایران نداره...

      • بدون نام

        ایرانی یا عرب چه فرقی داره؟
        وقتی این مسائل تو کشور خودمون هم کم نیست دامن زدن به ملیت این بچه جز منحرف کردن اذهان از واقعیتی انکار ناپذیر که گریبان نسل جوانو گرفته نیست

    • مهران

      ارزشها ضد ارزش شده اند و مردم این مملکت بجای تربیت اخلاقی بچه هاشون تمام همتشون رو گذاشتن در راه آموزش کودکان(زبان،موسیقی،شنا، کنکور وکوف و زهر مار) دریغ از آموزش اخلاق دریغ.
      کودک داخل خانه و زیر دست پدر و مادر تربیت میشه نه مدرسه و خیابان! اینو کی میخاید بدونید

    • هندوانه

      خدا بداد همسر آینده اش برسه

      پاسخ ها

      • مریم

        متاسفم که سیستم فیلترینگتون همه نظراتی رو تایید میکنه

      • من

        ینی باریکلا به نگاهت به اون طرف قضیه :))))

      • بدون نام

        مگه چیز بدی گفتم؟

    • بدون نام

      این که اصلا ایرانی نبوده

    • سمیه

      وقتی تغذیه نا مناسب باشه(مرغ های هورمونی و کودهای نامناسب شیمیایی) که باعث اختلالات هورمونی در بدن آدمها میشه و نظام آموزش هم بیمار باشه و خانواده هم اونقدر درگیر تامین معاش باشه که نرسه اصول اولیه انسانیت و زندگی رو به بچه اش آموزش بده بهتر از این هم نباید انتظار داشت...
      دیگه امکانات بیش از حد در دسترس بچه ها هم که بماند...

    • بدون نام

      بر فرض هم كه اين بچه ايراني نباشه.مگه تو جامعه خودمون كم از اين مسائل داريم؟؟؟؟؟
      مشكل بايد ريشه اي حل بشه.
      هر روز چه قدر از عكساي استخر پارتي تو كشور خودمون منتشر ميشه؟؟

    • بدون نام

      نتیجه تفکیک و تبعیض جنسیتی نتیجه ی اینکه از جنس مخالف یه غول ساختن نتیجه ی اینکه در گوش یه بچه مداااااااااام گوشزد کردن که به جنس مخالفت نگاه نکن که به گناه نیفتی اون بچه نگاه و گناه رو انقدر که تو تو کله اش تکرار میکنی نمیفهمه

    • ترسو

      چه فرقي ميكنه كه چه مليتي داره ؟ چرا خودتونو به خواب ميزنين ؟ يعني تو نژاد پاك ! آريائي ! ! ايراني و گل سر سبد جهان آفرينش !! كساني كه مبرا از هر خطايي هستند و بقيه جهان بد و فقط و فقط آنها خوب و بي نقص و معصومند !!! چنين موردي وجود ندارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • محمد

      متاسفم به حال پدر و مادر این نوجوان که چنین انگلی تحویل جامعه داده اند. وقتی والدین در قبال فرزندانشان هیچ احساس مسئولیتی نمی کنند و از مدارس انتظار دارند از صفر تا صد تربیت دانش اموزان را انجام دهد نتیجه اش این می شود که نوجوانی که هنوز عقلش کامل نشده تمایلات جنسی اش را به نمایش عموم بگذارد.

    • amirabas

      اولا ک این پسره عربه و اصلا ایرانی نیست,دوما واسه اون ک خودکشی کرده بخاطر چیز دیگه ای بوده, میتونید سایت اطلاع رسانی نوپو ببینید,بیخود هم نگران نشید,واسه اون چیزا ک باید نگران بشید نمیشید

    • بدون نام

      به نظرم كسي كه فيلم واسش فرستاده شده نبايد پخش ميكرد

    • بدون نام

      به نظرم كسي كه فيلم واسش فرستاده شده نبايد پخش ميكرد

    • user

      بلوغ زودرس یکی از مسائل رایج هست که بیشتر در پسران اتفاق میفته و این مسولیت خانواده هست که باید توجه داشته باشن و اگر احساس می کنن که فرزندشون دچار این مشکل هست از مشاورینی که بسیار خوب میتونن در این مورد مفید باشن کمک بگیرن تا فرزندانشون به این روز نیفتن (البته من این فیلم رو ندیدم ودقیقا نمیدونم موضوعش چی هست )

    • اشکان تورک

      جامعه ای که توالت نداشته باشه لجن وکثافت همه جاشومیگیره چارشم توالت اجتماعیه

    • حسیین

      واقعأ برای همچین خانواده هایی متاسفم حدیثی از معصومین می فرماید بچه ای ک بدنیا میاد مثل یک زمین خالیه هر چی توش بکاری رشد میکنه تقصیر پدرو مادر هاست ک حتی تو اون دنیاهم باید جواب پس بدن با ای بچه تربیت کردنشون

    • نیما

      بابا یارو عرب بوده
      اینو دیگه همه می دونن
      همه جا پخش شده

    • بدون نام

      آيا بهتر نيست تمام متوليان ‏فرهنگي‬ جامعه سرشان را از زير برفِ خوش خيالي بيرون بياورند و ببينند برنامه هاي شان چطور عقيم مانده است؟ آيا نبايد در اين برنامه ها تجديد نظري كرد؟ آيا وقت آن نيست مسئولان فرهنگي جامعه كه دست پخت شان حتي قابل چشيدن هم نيست كنار بروند و كار را به ‫‏كاردان‬ بسپارند؟
      تعبیری از این بهتر داریم؟

    • محمد

      اخلاق
      برادر من از زمانی که چشم ، گوش بستیم روی فطرت های انسانی این بلاهای بی اخلاقی به سرمان امد ، دلت خوش به کسانی که می یان متولی فرهنگ این ملت میشن ، از مشت ادمی که چشمشون به حقوق سر برج ، کیسه های دولتی هست توقع چی داری از هر گروه هی که باشن مردم برایشان پله هست ، هر چه قدر هم بی فرهنگ تر باشن بهتر و راحت تر .
      برای کسایی که مسئولیت دارن چه بهتر که از کودک 13 ساله تا پیر 80 ساله به فکر اساسی ترین نیازه های یک انسان باشه تا انسانی بافرهنگ و دارای بینش و تفکر انسانی که نیازهایی فراتر از این هاست ، و اون مسئول حقیر چگونه می خواهد پاسخگو اون نیاز ها باشه

    • كتى٤٠٥٠

      سلام
      همه ي نظرات رو خوندم...جالب بود برام كه هموطناي گلم كشورشون و دين و حياى وطنشون براشون مهمه
      روزى هزاران فيلم پورن تو دست جوونامون داره دست به دست ميشه...سن ازدواج رفته بالا حق هم دارن چون ديگه انگيزه اى واسه ازدواج ندارن هركار كه ميشه زير يه سقف با همسر انجام داد رو دارن با دوست دختر ها و دوست پسرها ميكنن ......خانه از پاى بست ويران است

    • بدون نام

      اونی که توالت توالت میکنه...بچه تواین سن وجه به توالت اجتماعی....مثل اینه به نوزاد کوبیده بخورونی چون وقت هضمش نرسیده...از همین فضای مجازی وهمسالاش یاد...متأسفانه اکثریت فقط ازمجازی چت وسکس و.....ایناشو بلدن و..... بقول توتوالت که واسه متاهلا ازدواج مقدس وفرای مسایل جنسیه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج