اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۸۰۰۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سامسونگ دوباره گوشی اول شد

شرکت سامسونگ در فصل سوم سال ۲۰۱۵ میلادی بار دیگر موفق شد خود را به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان معرفی کند.

خبرگزاری موبنا: شرکت سامسونگ در فصل سوم سال ۲۰۱۵ میلادی بار دیگر موفق شد خود را به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان معرفی کند.

مرکز تحقیقاتی Digitimes Research بر اساس آخرین بررسی‌های خود اعلام کرد که در سه ماهه سوم امسال سامسونگ در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند اول شد و پس از آن هم شرکت اپل رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

این شرکت کره‌ای در دوره زمانی مذکور توانست ۲۵٫۶ درصد از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را در اختیار بگیرد و تولیدکننده آیفون هم با کسب ۱۴٫۵ درصد از بازار جهانی رتبه دوم را به دست آورد.

رتبه‌های سوم تا پنجم این لیست را شرکت‌های هوواوی، لنوو و ال‌جی به دست آوردند که سهم آنها از بازار جهانی به ترتیب ۷٫۴، ۴٫۸ و ۴٫۵ درصد اعلام شد.

شرکت چینی شیائومی با در اختیار گرفتن ۳٫۸ درصد از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند در رتبه ششم این لیست حضور داشت و دو شرکت سونی و مایکروسافت هم با سهم ۲ و ۱٫۷ درصدی رتبه‌های ۱۱ و ۱۲ را به خود اختصاص دادند.

در بین ۱۵ شرکت برتر تولیدکننده گوشی هوشمند در سراسر جهان، ۹ شرکت چینی بودند، دو شرکت در آمریکا و دو شرکت در کره جنوبی فعالیت می‌کردند، و یک شرکت ژاپنی و یک شرکت تایوانی هم در لیست حضور داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج