اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۸۱۰۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کاخ سفید جنگ زده شد

با نمايش «جنگ ستارگان» در كاخ سفيد، باراک اوباما هم مثل بقیه مشتاق دیدن «نیرو بیدار می‌شود» بود و با خانواده نظاميان قرباني، به تماشاي اين فيلم نشست.

بانی فیلم: با نمايش «جنگ ستارگان» در كاخ سفيد، باراک اوباما هم مثل بقیه مشتاق دیدن «نیرو بیدار می‌شود» بود و با خانواده نظاميان قرباني، به تماشاي اين فيلم نشست.

پرزیدنت اوباما سخن‌رانی آخر سال خود را كه يكي از مهمترين سخنراني‌هاي سال است، کوتاه انجام داد تا به تماشای قسمت هفتم تازه اکران‌شده «جنگ ستارگان» در کاخ سفید بنشیند. او در صحبت‌های اولیه‌اش گفت: «مشخصا، این سخن‌رانی مهم‌ترین رخدادی نیست که امروز دارد در کاخ سفید شکل می‌گیرد، چون قرار است جنگ ستارگان برای خانواده‌ها و کودکان ستاره طلایی به نمایش گذاشته شود. پس سعی می‌کنم صحبت‌هایم را نسبتا کوتاه کنم».

اوباما طی سخن‌رانی ۵۰ دقیقه‌ای خود درباره برخی از بزرگترین های‌لایت‌ها و رخدادهای سال ۲۰۱۵ از جمله تغییرات جوی، تروریسم و دیپلماسی صحبت کرد. و شاید بهترین کلام آخر يك کنفرانس در طول تاریخ را رقم زد، وقتي به مخاطبانش گفت: «خیلی خب، همگی، من باید برم جنگ ستارگان ببینم!».

اوباما همراه خانواده‌های داراي ستاره طلایی (کسانی که اعضای خانواده‌شان را در جنگ عراق از دست دادند) به تماشای فیلم ساخته جی‌جی آبرامز نشست. وقتی جان ارنست مسئول ارتباطات رسانه‌ای کاخ سفید هم در اتاق جلسه توجیهی جیمز اس. بریدی روی صحنه رفت، مهمان ویژه‌اش یعنی روبات R2D2 و دو استورم‌تروپر هم کنار او ایستاده بودند.
ارنست در توییتر خود نوشت: «بعضی مواقع اگر چندتا از دوستان‌تان را هم بیاورید جالب می‌شود. ممنون از دیزنی برای میزبانی این نمایش فیلم».

قسمت هفتم «جنگ ستارگان» با عنوان «نيرو بيدار مي‌شود» اكران سراسري خود را از روز چهارشنبه در اروپا شروع كرد و از پنج شنبه شب در آمريكا اكران شد. كمپاني ديزني با توجه به علاقه شديد اوباما به اين مجموعه، يك نمايش ويژه در كاخ سفيد براي روز جمعه ترتيب داد.
خانواده اوباما برای هفتمین تعطیلات سالانه خود به هاوایی می‌روند. اما پیش از آن، اوباما قرار است از سن برناردینوی کالیفرنیا بازدید کند تا کمی وقت با خانواده‌ها و قربانیان حملات تروریستی این ماه بگذراند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج