adexo3
۲۷۸۳۶۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ترامپ: توافق ایران بدترین مذاکره بود

نامزد جنجالی جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می‌گوید که برجام و توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ بدترین مذاکراتی بوده که او در کل عمر خود دیده است.

خبرگزاری فارس: نامزد جنجالی و پیشتاز جمهوریخواهان در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک مصاحبه تلویزیونی بار دیگر از برجام انتقاد کرد.

در ادامه مبارزات انتخاباتی در آمریکا،‌ نامزد پیشتاز جمهوریخواهان بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در مصاحبه با برنامه «در پیشگاه ملت» شبکه ان‌بی‌سی شرکت کرد.

دونالد ترامپ که بارها از برجام انتقاد کرده است، در ادامه اظهارنظرهایش در این باره گفت که توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ یکی از بدترین مذاکراتی بوده که من در عمرم دیده‌ام.

او همچنین با انتقاد از مواضع دولت آمریکا در قبال ایرانم و عراق گفت که واشنگتن «عراق را روی سینی نقره‌ای به آنها(ایرانی‌ها) تحویل داده است».

در این مصاحبه خبرنگار نظر ترامپ را درباره رئیس‌جمهور روسیه جویا شد که نامزد جمهوریخواه گفت که «او یک رهبر قدرتمند است. پوتین بر اساس نظرسنجی‌ها در روسیه ۸۰ درصد محبوبیت دارد و او اصلا نمی‌تواند اوباما را تحمل کند».

در بخش دیگری از این مصاحبه سوالی درباره بحران سوریه و مقابله با داعش مطرح شد که ترامپ با تاکید بر لزوم مقابله با تروریست‌ها تصریح کرد که «شما نمی‌توانید در آن واحد با اسد و داعش بجنگید».

وی افزود «ما باید ابتدا از شر داعش خلاص شویم و درباره اسد بعد از آن می‌توانیم درباره اسد فکر کنیم».

دونالد ترامپ که در مناظره اخیر جمهوریخواهان با حملات شدید جب بوش رقیب خود مواجه شده بود، درباره برادر رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که «جب شخصی ضعیف و ناکارآمد است و او برای خودش و خانواده‌اش مایه خجالت است».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه جورایی برای ملت ایران هم بد شد . توافق کردیم ، از شیر تا گوشت و برنج و نان و دلار و ... همه چیز گرون شد . درامدها هم که اگه کم نشده باشه زیاد هم نشده . حالا این توافق به نفع کی بود ؟ما که نفهمیدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج