۲۷۸۸۳۱
۹ نظر
۵۰۱۶
۹ نظر
۵۰۱۶
پ

پزشک کرمانی؛ زیر گرفتند و آتش زدند

گردانندگان یک باند مخوف که توطئه قتل یک پزشک کرمانی را طراحی کرده بودند در اقدامات اطلاعاتی دستگیر شدند.

روزنامه ایران: دادستان مرکز استان کرمان گفت: گردانندگان باند مخوف و سازمان یافته پس از پنج ماه کار شبانه روزی و رصد اطلاعاتی توسط اداره کل اطلاعات استان کرمان دستگیر شدند.

دادخداسالاری افزود: همه اعضای این باند مخوف و پیچیده در دام سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفتار و دستگیر شده اند. این مقام ارشد قضایی عنوان داشت: به دنبال اقدام تهدید آمیز و به آتش کشیدن خودروی یکی از پزشکان متخصص کرمان در دو مرحله و همچنین تصمیم به قتل این پزشک از طریق تصادف عمدی، پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مهاجمان با برنامه‌ریزی قبلی با یک خودروی بدون پلاک با سرعت بالا و برای به قتل رساندن این پزشک، وی را زیر گرفته و متواری شده بودندکه خوشبختانه پزشک جراح در این حادثه از مرگ نجات پیدا می‌کند.

سالاری گفت: با توجه به دلهره به وجود آمده در جامعه پزشکی، مقابله و برخورد با مجرمان در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت و پیگیری این پرونده به اداره کل اطلاعات کرمان واگذار و پس از جمع‌آوری اطلاعات، متهمان شناسایی و طی یک عملیات گسترده ۵ عضو باند در سه خانه امن و مجهز دستگیر شدند. وی ادامه داد همچنین در این عملیات ۱۵ خودروی سرقتی و میلیاردها ریال اموال دزدی از اماکن مورد استفاده کشف شد.

دادستان مرکز استان کرمان اعلام کرد: در رصد اطلاعاتی و تحقیقات مأموران وزارت اطلاعات مشخص شد که این مهاجمان علاوه بر این موارد اقدامات مجرمانه ای از قبیل آدم‌ربایی برای انتقام، تهدید و ایراد ضرب و جرح، گروگانگیری و قتل، جعل و استفاده از سند مجعول، جعل عنوان مأموران نظامی و پلیسی و مأموران دولتی و حمل و نگهداری سلاح جنگی غیرمجاز و افشانه‌های غیرمجاز و بیسیم‌های نظامی نیز مرتکب شده‌اند. این ۵ مرد خطرناک در بازجویی‌ها پذیرفتند که به خاطر خصومت و انتقامجویی قصد قتل پزشک را داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      عرض سلام سازمانهای امنیتی باید با شدت و حدت با متخلفان برخورد نمایند تا امنیت جامعه حفظ گردد ولی باید خاطر نشان کنم که عده ای کمی از دکترهای محترم جهت کسب پول بیشتر سوگند نامه را فراموش می کنند

      پاسخ ها

      • پانیسا

        جون پزشکا مهمتر از جون آدمایی هست که جلوی بیمارستانا میمیرن

    • مممم

      کجاست کامنت های اون مردم همیشه در صحنه که فقط یاد گرفتند به پزشکان توهین کنند

      پاسخ ها

      • سحر

        حالا چه ربطی داشت کامنت تو خدا میدونه؟؟؟بعدشم مردم به پزشکی انتقاد کردن که بخیه بچه 4 ساله باز کرد یا به دختری که چند متر اون طرفتر از بیمارستان تصادف کرده بود ولی درمونش نکردن . مگه مردم مرض دارن الکی توهین کنن. بعدشم اگه توی جای خونواده این بیمارا بودی که بچه ات بر اثر بی پولی یا حرص پولی دکترا درمون نشه ناراحت نمیشدی؟؟چه میدونم!!!!!!!!!!!!!

    • احمد

      این همه تلاش برای دستگیری ولی بدلیل ضعف در قانون دوباره به جامعه برمیگردند و باز اش همان اش و کاسه همان کاسه

    • علی

      احتمالا هر 5 نفر با توبه از مجازات رهائئ می یابند !!!!

    • ساسان

      باخسته نباشی وخداقوت به نیروهای محترم اطلاعات .پزشکان قشر مورد اعتماد مردم هستند اماتعدادی پزشک هم هستند فقط پول را می شناسند .به پزشکان گرامی باید یاد اوری کرد شما سوگند خورده اید در هر لحضه به مسدوم وبیمار کمک کنید.

    • one else

      در نظر داشته باشید حتما اون دکتر نالایق به وظایف انسانی خود عمل نکرده.و از اونجایی که از این قشر دلسوز و انسان دوست !!!!!!!!حمایتهای زیادی از جانب نظام پزشکی میشه و هیچ بیماری نمیتونه حقشون بگیره اینطور عمل کردن.من با خشونت موافق نیستم ولی باید اتفاق قبل از این جنایت هم توجه کرد.

    • حق گو

      یقینا پزشک محترم یه کرمی ریخته بوده ، عین اغلب همکاراش . این کار هم فقط میتونه تلافی بوده باشه و بس ،وقتی کارد به استخوان برسه دیگه مغز از کار میفته و هرکاری ممکنه پیش بیاد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج