۲۷۸۹۵۷
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

طرح ویژه دولت برای آزادسازی قیمت بنزین

وزیر نفت از طرح ویژه وزارت نفت برای آزادسازی قیمت بنزین خبر داد و گفت: براساس این طرح، جایگاه‌های عرضه سوخت به سه کلاس تبدیل می‌شوند و تنها جایگاه‌های کلاس سه، بنزین را به قیمت دولتی خواهند فروخت.

خبرگزاری مهر: وزیر نفت از طرح ویژه وزارت نفت برای آزادسازی قیمت بنزین خبر داد و گفت: براساس این طرح، جایگاه‌های عرضه سوخت به سه کلاس تبدیل می‌شوند و تنها جایگاه‌های کلاس سه، بنزین را به قیمت دولتی خواهند فروخت.

بیژن نامدار زنگنه امروز سه شنبه در نشست با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران گفت: براساس طرحی که وزارت نفت در دست بررسی دارد، جایگاه‌های عرضه‌کننده بنزین به سه کلاس تقسیم شده و براساس آن، با برندسازی جایگاه‌ها را ساماندهی خواهیم کرد.

وزیر نفت ادامه داد: در چنین شرایطی تنها جایگاه‌های کلاس سه بنزین را به نرخ دولتی می‌فروشند و بقیه نیز می‌توانند در یک بازار رقابتی بنزین را عرضه کنند.

وی تصریح کرد: وزارت نفت مخالف فروش بنزین توسط جایگاه‌های بخش خصوصی نیست اما معتقد است که باید برندسازی صورت بگیرد و اگر چه مالکیت به دست جایگاه‌داران باشد اما تحت برندهای خاصی فعالیت کنند.

به گفته زنگنه، ۴ هزار مالک در جایگاه‌های عرضه بنزین وجود دارند که کنترل آنها بسیار سخت است و بنابراین پیشنهاد ما این است که قیمت توزیع بنزین آزاد شده و به فروشندگان کلاس‌های بالاتر امتیاز بدهیم و البته اجباری هم مبنی بر فروش به قیمت خاص نداشته باشیم.

وی گفت: هفته آتی نیز جلسه‌ای در این رابطه خواهیم داشت تا بتوانیم برندها را در سطح جایگاه‌ها فعال کنیم، ضمن اینکه جایگاه‌داران خود می‌توانند بنزین را از مخازن بنزین تحویل بگیرند اما هدف ما این است که بخش خصوصی واقعی در این زمینه فعال شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ظلم به این مردم تا کجا آخه

    • علی

      دلايل مسخره براي گران كردن بنزين . حالا براي قطار و هواپيما توجيه افزايش خدمات را بهانه كردند اينجا بهانه اي پيدا نكردند خصوصي سازي واقعي را بهانه كردند. تا كي مي خواهيد با ملت اينگونه برخورد كنيد؟ بابا صادق باشيد بگوييد اوضاع خراب است و خزانه خالي، پول مي خواهيم

    • بدون نام

      این "آزادسازی" هم خوب دکانی شده ها....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج