اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۸۹۸۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

توشیبا ۷۸۰۰ کارمند خود را اخراج می‌کند

مسوولان توشیبا می‌گویند کاهش شغل و ایجاد تغییر در بخش‌های تجاری، یک ضرر ۴.۵ میلیارد دلاری برای این سال مالی به دنبال خواهد داشت.

مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: شرکت توشیبا به دنبال ماجرای رسوایی اعلام سود کاذب، تعداد ۷۸۰۰ نفر را در بخش تجاری لوازم الکترونیکی مصرفی از کار برکنار کرد.

توشیبا 7800 کارمند خود را اخراج می‌کند

واحد لوازم الکترونیکی مصرفی شرکت توشیبا با مشکلات و سختی‌هایی رو به رو است. «هیسائو تاناکا» (Hisao Tanaka)، رییس و مدیر عامل سایق توشیبا شش ماه پیش در همین روز پس از سمت‌اش کناره‌گیری کرد. این اقدام او به دنبال افشاسازی این موضوع که شرکت توشیبا ۱.۲ میلیارد دلار سود کاذب اعلام کرده بود، صورت گرفت. عواقب این رسوایی امروز در غالب «برنامه‌ی احیاسازی مجدد» مستقیما بر کارمندان این شرکت تاثیر گذاشته است. در راستای تغییرات سازمانی این شرکت ژاپنی، تعداد ۷۸۰۰ شغل کنار گذاشته خواهد شد که بیشتر بر کارمندان واحد لوازم الکترونیکی این شرکت تاثیر خواهد گذاشت.

توشیبا حالا در نظر دارد تعداد شغل‌های بعضی از واحدهای دیگر را هم مثل واحد تجهیزات مراقبت از سلامت و بخش تجاری کامپیوتر شخصی، کاهش دهد. به نظر می‌رسد توشیبا تمایلی ندارد که بخش تلویزیون‌اش را حفظ کند، اما می‌خواهد به تمام فروش‌هایش در خارج از ژاپن پایان داده و مجوز برندش را به شرکت‌های خارجی بدهد. مدتی می‌شود که این شرکت، در اروپا و آمریکای شمالی این کار را می‌کند. اما حالا زمان این رسیده که تجارت تلویزیون‌اش در آسیا هم از همین الگو پیروی کند.

مسوولان توشیبا می‌گویند کاهش شغل و ایجاد تغییر در بخش‌های تجاری، یک ضرر ۴.۵ میلیارد دلاری برای این سال مالی به دنبال خواهد داشت. این ضرر قابل توجهی است که مشکلات پیش روی توشیبا را در تلاش‌هایش برای ساماندهی دوباره به بخش‌های تجاری کامپیوتر، تلویزیون و تجهیزات مراقبت نشان می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هموطن

      اکثر کارخانجات معتبر و شناخته شده جهان در حال ورشکستگی هستند از جمله GM آمریکا و این توشیبا بعد خودرو سازای توی ایران نه تنها ورشکست نشدن بلکه اینقدر که ئضع بازار خوبه تولیدشون رو هم شب عید گرون کردن . این هست فرق کشور پیشرفت با جهان سوم ........ اونجا به تولید کننده میگن خودت باید توی بازار رقابت مبارزه کنی ...... اینجا میگن ما به مردم وام میدیم ! شما نمیخواد دست به قیمت بزنید !!!!!!!!!!!!

    • امیر

      بیچاره ها مثه ما بیمه بیکاری ندارن.از گشنگی میمیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج