adexo3
۲۷۹۲۴۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آمریکا «BMW» را ۴۰ میلیون دلار جریمه کرد

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا به‌عنوان بخشی از جریمه ۴۰ میلیون دلاری بی‌ام‌و، روز دوشنبه از این خودروساز آلمانی ۱۰ میلیون دلار جریمه دریافت کرد.

روزنامه دنیای اقتصاد: اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا به‌عنوان بخشی از جریمه ۴۰ میلیون دلاری بی‌ام‌و، روز دوشنبه از این خودروساز آلمانی ۱۰ میلیون دلار جریمه دریافت کرد.

این دومین پرداخت جریمه توسط بی‌ام‌و از سال ۲۰۱۲ تاکنون و جدیدترین پرداخت از سری جریمه‌هایی است که توسط اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا برای این خودروساز درنظر گرفته شده است.

تحت توافقی که بین بی‌ام‌و و این اداره صورت گرفته است، این خودروساز پذیرفته است که حداقل استانداردهای حفاظت در برابر تصادف را رعایت نکرده، به موقع مالکان خودروهای فراخوان شده را مطلع نکرده و اطلاعات دقیقی در مورد فراخوان‌هایش به اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا ارائه نکرده است.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا در سال ۲۰۱۲ نیز به همین دلایل بی‌ام‌و را ۳میلیون دلار جریمه کرده بود. اوایل ماه جاری میلادی نیز اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا شرکت فیات کرایسلر را به‌دلیل افشا نکردن گزارش‌های مربوط به مرگ و میر و جراحت‌های ناشی از تصادف خودروهایش ۷۰ میلیون دلار جریمه کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج