adexo3
۲۷۹۶۴۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

جزییات رمزگشایی از سقوط مرگبار ام.اچ ۳۷۰

مرکز استرالیایی هماهنگی برای جستجوی لاشه هواپیمای پرواز ام.اچ ۳۷۰ خطوط هوایی مالزی در اعماق آب های اقیانوس هند برای پایان عملیات جستجو زمان تعیین کرد تا شاید تا آن زمان این معمای تاریخ هوانوردی رمزگشایی شود.

خبرگزاری ایرنا: مرکز استرالیایی هماهنگی برای جستجوی لاشه هواپیمای پرواز ام.اچ ۳۷۰ خطوط هوایی مالزی در اعماق آب های اقیانوس هند برای پایان عملیات جستجو زمان تعیین کرد تا شاید تا آن زمان این معمای تاریخ هوانوردی رمزگشایی شود.

تارنمای 'سان دیلی' روز پنجشنبه اعلام کرد این مرکز استرالیایی ماه ژوئن ۲۰۱۶ (خرداد سال آینده) را تاریخ پایان عملیات جستجو برای یافتن لاشه این هواپیما در اعماق آب های عمیق و تاریک اقیانوس هند در نظر گرفت.

ناپدید شدن این هواپیما معمایی است که جان ۲۳۹ سرنشین آن از جمله دو مسافر ایرانی را گرفت.

این مرکز استرالیایی انتظار دارد جستجوی فعلی در زیر آب های جنوب اقیانوس هند برای یافتن هواپیمای از دست رفته بوئینگ ۷۷۷ در ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ تکمیل شود.

در بیانیه مرکز استرالیایی هماهنگی جستجوی ام.اچ ۳۷۰ به مناسبت پایان سال میلادی، آمده است که بیش از ۸۰ هزار کیلومترمربع از ۱۲۰ هزار کیلومتر مربع منطقه جستجو تاکنون پوشش داده شده است.

این پرواز اسفند ماه سال ۱۳۹۲ با ۲۳۹ سرنشین در مسیر کوالالامپور به پکن ناپدید شد و به یکی از معماهای حل نشده تاریخ مالزی و صنعت هوانوردی جهان تبدیل شد.

هر از گاهی اخباری مبنی بر پیدا شدن قطعه هایی از این هواپیما توجه رسانه ها را به خود جلب می کند، اما تلاش های بین المللی برای یافتن این بوئینگ غول پیکر بی نتیجه مانده است.

اخیرا یک خلبان با ابداع فرمول ریاضی مدعی است پرواز ناپدید شده ام.اچ ۳۷۰ خطوط هوایی مالزی را طی چهار هفته پیدا می کند.

'ماهاتیر محمد' نخست وزیر اسبق مالزی شرکت بوئینگ را در ناپدیدشدن پرواز ام.اچ ۳۷۰ مقصر می داند و معتقد است تجهیزات بوئینگ اجازه می دهد این هواپیما از راه دور کنترل شود و این گفته نشان می دهد وی اعتقاد دارد کنترل هواپیما از دست خلبان خارج شده و تحت کنترل دیگران قرار گرفته است.

یک نویسنده انگلیسی در کتابی مدعی شده است هواپیمای ام.اچ ۳۷۰ در زمان رزمایش نظامی مشترک تایلند - آمریکا مورد هدف گرفته شده و سقوط کرده است.

گروهی از نظریه پردازان نیز معتقدند طالبان در ناپدیدشدن این هواپیما با ۲۳۹ سرنشین نقش داشته است و یا گروهی دیگر شهاب سنگ را در این ماجرا دخیل می دانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تامکت

      بیچاره مردم مالزی ...

      پاسخ ها

      • mohamaad

        بیچاره مردم ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج