adexo3
۲۷۹۹۶۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

تکذیب شایعه توزیع برنج آلوده در بازار

معاون وزیر جهاد کشاورزی شایعه توزیع برنج آلوده را تکذیب و آن را بداخلاقی رسانه‌ای دانست و گفت: با نانوایی‌های متخلفی که آرد یارانه‌ای را در بازار آزاد وارد و آن را به فروش می‌ رسانند برخورد خواهد شد و از سوی دیگر تشویق‌هایی برای نانوایی‌های خوب و کیفی در نظر گفته شده است.

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر جهاد کشاورزی شایعه توزیع برنج آلوده را تکذیب و آن را بداخلاقی رسانه‌ای دانست و گفت: با نانوایی‌های متخلفی که آرد یارانه‌ای را در بازار آزاد وارد و آن را به فروش می‌ رسانند برخورد خواهد شد و از سوی دیگر تشویق‌هایی برای نانوایی‌های خوب و کیفی در نظر گفته شده است.

علی قنبری -مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی،‌ اظهار کرد: شایعه توزیع برنج آلوده‌ و تاریخ مصرف گذشته به هیچ وجه صحت ندارد و بداخلاقی برخی رسانه‌ها بود که تنها مردم را نگران کرد.

وی افزود: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان غذا و دارو کاملا بر فرایند توزیع محصولات غذایی از جمله برنج نظارت دارند و برنج‌های خریداری شده در فرایند آزمایش‌ها و تست‌های این دستگاه های نظارتی تایید و توزیع می‌شود و اگر محموله‌ ای تاریخ مصرف آن کمی بگذرد وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو بر آن نظارت کامل دارند و پس از گذراندن مراحل تست و آزمایش تاریخ مصرفشان تمدید می‌شود.

معاون وزیر کشاورزی خاطرنشان کرد: یکی دو ماه گذشته‌، برخی از محموله‌های برنج شرکت بازرگانی دولتی ایران تاریخ مصرفشان گذشت و طبق روال معمول پس از گذراندن مراحل تست وآزمایش از سوی دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان غذا و دارو برای توزیع و مصرف تا پایان امسال تمدید شدند.

برخورد با نانوایی‌های دلال آرد یارانه‌ای

قنبری گفت: نانوایی‌هایی که براساس کارگروه گندم، آرد و نان مجوز آزاد پز گرفتند یا یارانه‌ای و دولتی هستند‌، کاملا تحت نظارت هستند و اگر نانوایی تخلفی انجام دهد یا آرد قاچاق کند و بخواهد آرد یارانه‌ ای خود را به بازار آزاد عرضه کند با آن برخورد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی افزود: کاهش سهمیه، جریمه‌ و ابطال مجوز از جمله برخوردهایی است که با نانوایی‌های متخلف صورت می‌گیرد و از سوی دیگر افزایش سهمیه و دیگر موارد تشویقی برای خبازی‌هایی در نظر گرفته خواهد شد که براساس ضوابط و قوانین عمل کرده باشند و از نظر کیفی مورد تایید شرکت بازرگانی دولتی و مردم باشند.

وی اظهار کرد: براساس بررسی‌های صورت گرفته و گزارش‌های مرکز پژوهشی شرکت بازرگانی دولتی آزاد پز شدن ۲۰ درصد نانوایی‌ها در کشور باعث افزایش رقابت و بهبود کیفی خبازی‌ها شده است و حتی در استان‌های دور افتاده و محرومی مانند سیستان و بلوچستان کیفیت نان افزایش یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا به داد ملت برسه دیگه برنج نباید خرید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج