۲۸۰۳۱۸
۵۰۶۰
۵۰۶۰
پ

محبوب ترین های «سرچ» در ۲۰۱۵

بر اساس این فهرست، در ایران، نام شادمهر عقیلی، خواننده‌ی مقیم لس‌آنجلس امریکا بیشتر از هر فرد و شخصیت دیگری جستجو شده است.

برترین ها: لیونل مسی، ستاره‌ی آرژانتینی دنیای فوتبال، و کیم کارداشیان، مدل و ستاره‌ی امریکایی ریالتی‌شو، در صدر بیشترین میزان جستجوی "گوگل" در سال ۲۰۱۵ در کشورهای مختلف جهان قرار گرفتند.

بر اساس رتبه‌بندی که کمپانی "گوگل" در اختیار مجله "تایم" قرار داده، نام مسی و کارداشیان هر یک در ۲۶ کشور جهان، بیشتر از هر فرد دیگری توسط کاربران جستجو شده است.

امریکا، کانادا، فرانسه، استرالیا، انگلستان، ترکیه، سوئد، نروژ، فنلاند، آذربایجان و ارمنستان از جمله کشورهایی هستند که کیم کارداشیان در آن‌ها در صدر جستجو قرار دارد. در مقابل، نام مسی بیشتر در کشورهای افریقایی هم‌چون چاد، کنگو، مالی، نیجر و ساحل‌عاج، و نیز در کوبا و کشور خودش آرژانتین، بالاترین میزان جستجو را دارد.

بعد از کارداشیان و مسی، نام کریس رونالدو، دیگر ستاره‌ی دنیای فوتبال از کشور پرتغال دیده می‌شود که در ۲۱ کشور از جمله اسپانیا، پرتغال، افغانستان، مراکش، و مجارستان، بیشترین تعداد جستجو را به خود اختصاص داده است. "نیکی مِناژ" و "ریحانا" دو ستاره موزیک امریکا نیز هر یک به ترتیب با ۱۳ و ۱۱ کشور، در مکان‌های بعدی جای گرفته‌اند.

"رومئو سانتوس"، خواننده‌ی لاتین‌تبار امریکایی در ۱۰ کشور اسپانیایی‌زبان جنوب و مرکز امریکا، و "هیفا وهبی"، خواننده‌ی لبنانی، در سه کشور لبنان، سوریه، و لیبی، در رتبه‌ی نخست جستجو قرار دارند.

بر اساس این فهرست، در ایران، نام شادمهر عقیلی، خواننده‌ی مقیم لس‌آنجلس امریکا بیشتر از هر فرد و شخصیت دیگری جستجو شده است.

هم‌چنین، لیودمیلا پوتینا (همسر سابق ولادمیر پوتین رییس‌جمهوری روسیه)، جیانگ زمین (رهبر اسبق چین)، مانوئل نویر (دروازه‌بان تیم ملی آلمان)، ملک عبدالله (پادشاه پیشین و تازه‌ درگذشته عربستان سعودی)، عمر دیاب (خواننده مصری)، و سلمان خان (بازیگر سینمای هند) هر یک در کشورهای خود بیشترین میزان جستجو در گوگل را در سال ۲۰۱۵ داشته‌ان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج