اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۰۷۰۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ظریف و عادل؛ در وقت مقتضی

مدیر شبکه سوم سیما دلیل اصلی پخش نشدن گفت‌وگوی عادل فردوسی‌پور با وزیر امور خارجه کشورمان در شب یلدا را عدم هماهنگی مجری و تهیه‌کننده «نود» با مدیران مافوق خود دانست.

بانی فیلم: مدیر شبکه سوم سیما دلیل اصلی پخش نشدن گفت‌وگوی عادل فردوسی‌پور با وزیر امور خارجه کشورمان در شب یلدا را عدم هماهنگی مجری و تهیه‌کننده «نود» با مدیران مافوق خود دانست.

سید غلامرضا میرحسینی در این باره گفت: «زمانی که ما از اقدام آقای فردوسی‌پور برای مصاحبه با آقای دكتر محمدجواد ظریف مطلع شدیم، دلیل و مناسبت انجام این گفت‌وگو را جویا شدیم و او خیلی برهان مشخصی را ارائه نداد و بیشتر هدف او غافلگیر کردن بینندگان بود. این در حالی بود که من به عنوان مدیر شبکه از تصمیم فردوسی‌پور برای گفت‌وگوی مذکور مطلع نبودم و در واقع متاسفانه او تنها به صرف شهرت خود و اینکه یک چهره رسانه‌ای محبوب است، به صورت یک جانبه مقدمات این گفت‌وگو را با یکی از مقامات سیاسی ارشد فراهم كرده بود. حرکتی که در تلویزیون مسبوق به سابقه و صحیح نیست و گفت‌وگویی در این سطح حتماً باید پس از هماهنگی و طبق قواعد انجام می‌گرفت.

گرچه این گفت‌وگو هم مورد خاصى نداشت و یک گپ و گفت دوستانه بود که ضبط تلویزیونی شده بود. گرچه پذيرش انجام گفتگو از طرف وزير محترم امورخارجه به روش غير متعارف وانجام تشريفات معمول ، غيرمعمول به نظر ميرسد، ولى به دليل احترامى كه براى ايشان قائل هستيم ان شاءالله در وقت مقتضى پخش خواهدشد».

وی افزود: «پس از آنکه به دلیل عدم توجه به روال سازمان صدا و سیما در انجام چنین مصاحبه‌ای با پخش آن مخالفت کردیم، ناگهان یک هیاهوی رسانه‌ای شکل گرفت و شاهد آغاز هجمه‌ای علیه تلویزیون بودیم و تحلیل‌های اغلب نادرست فراوانی بر ضد مدیران صدا و سیما ارائه شد و چنین حاشیه سازی‌ و برخوردهایی در روزهاى نزديك به سالگرد ٩دى و ایام منتهی به انتخابات تامل برانگيز است. فکر می‌کنم افکار عمومی بهتر می‌توانند در این باره قضاوت کنند. در هر حال مسوولیت پخش نشدن این مصاحبه صرفاً به عهده من است و همان طور که گفتم، دلیل اصلی آن نیز نامتناسب بودن نفس انجام چنین گفت‌وگویی در یک برنامه ورزشی با آن چیدمان خاص و به ویژه در مقطع حاضر بود.

موضوعى كه درطول يك سال اخير به صورت مكرر به تهيه كننده محترم تذكر داده شد تا يك برنامه تخصصى،كارشناسى ومرجع داشته باشيم و اخباری هم که مبنی بر مخالفت رییس سازمان صدا و سیما و معاون سیما با پخش گفت‌وگوی مذکور طی روزهای گذشته مطرح شده‌اند را تکذیب می‌کنم». میرحسینی همچنین در پایان این گفت‌وگو در پاسخ به سوالی درباره شایعه احتمال جایگزینی احسان شیعه مدیر سابق پخش شبکه سه و مدیر کنونی کانال ورزش سیما به جای خود، مسوولیت پاسخ به آنرا متوجه کسانی دانست که چنین شایعه‌ای را ساخته‌اند و گفت: «آقای شیعه همچنان در شبکه ورزش زحمت می‌کشند و مشغول خدمت رسانی هستند و چنین خبری را تکذیب می‌کن. البته همانطور كه اين مسئوليت به من تفويض شد، روزى هم به سرباز ديگرى واگذار خواهد شد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج