اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۰۷۸۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

آسمان تهران تا سه شنبه دود گرفته است

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: هوای استان تهران روز سه‌شنبه و چهارشنبه (۸ و ۹ دی ماه) نیمه ابری و درپاره ای نقاط غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: هوای استان تهران روز سه‌شنبه و چهارشنبه (۸ و ۹ دی ماه) نیمه ابری و درپاره ای نقاط غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: بیشترین دمای استان تهران در روز سه‌شنبه ۱۱ درجه و کمترین آن ۴ درجه است. بیشترین و کمترین دمای این استان در روز چهارشنبه ۱۲ و ۵ درجه پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت:بررسی نقشه‌های پیش‌یابی بیانگر جوی آرام در غالب مناطق کشور تا روز سه شنبه(۸ دی ماه) است که سبب افزایش آلاینده‌های جوی به‌ویژه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.

وظیفه در پایان اظهارکرد: از اواخر سه شنبه و روز چهارشنبه (۸ و ۹ دی ماه) سامانه بارشی وارد کشور می‌شود و در روز چهارشنبه ابتدا استانهای واقع در نیمه غربی و به تدریج دامنه های رشته کوه البرز و در اواخر این روز به صورت پراکنده در شمال شرق و شرق سبب بارش برف و باران، وزش باد و در مناطق جنوبی رعد وبرق خواهد شد همچنین سه شنبه شب و روز چهارشنبه وزش باد شدید جنوبی در استانهای گیلان و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Ashkan

      !Oh no

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج