۲۸۰۸۸۳
۵۱۵۷
۵۱۵۷
پ

عکس هایی از زندگی خصوصی پوتین

سایت نیویورک پست برای نخستین بار تصاویری از زندگی خصوصی ولادیمیر پوتین منتشر کرد.

نامه نیوز: سایت نیویورک پست برای نخستین بار تصاویری از زندگی خصوصی ولادیمیر پوتین منتشر کرد.

به گزارش به نقل از نیویورک پست، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، هفته گذشته در مرکز تجارت جهانی مسکو نطق سالانه خود را در برابر ۱۴۰۰ خبرنگار ایراد کرد و به توضیح و شرح سیاست‌های خارجی، اهداف بلند مدت برای روسیه و راهکارهای مبارزه با فساد اقتصادی پرداخت. نکته قابل توجه در این سخنرانی، برخی توضیحات وی درباره زندگی خصوصی و دختران ۳۰ و ۲۹ ساله‌اش بود زیرا پوتین به ندرت درباره خانواده خود صحبت می‌کند.

عکس هایی از زندگی خصوصی پوتین

رئیس جمهور روسیه درمورد ماریا ۳۰ ساله و کاترینا ۲۹ ساله گفت: دو دخترم در روسیه زندگی می‌کنند و هرگز در کشوری خارجی اقامت دائم نداشته‌اند. هر دو در دانشگاه‌های روسیه تحصیل کردند و من به آن‌ها افتخار می‌کنم. ماریا و کاترینا تحصیل‌شان را در روسیه پیگیری می‌کنند و همین جا به کار مشغول هستند. دخترهای من به ۳ زبان پرکاربرد اروپایی تسلط دارند و حتی یکی از آن‌ها به دو زبان شرقی نیز آشنایی دارد.

عکس هایی از زندگی خصوصی پوتین عکس هایی از زندگی خصوصی پوتین


عکس هایی از زندگی خصوصی پوتین

نیویورک پست در ادامه نوشت: پوتین در حالی از دخترانش سخن می‌گفت که هیچ احساسی در چهره وی دیده نمی‌شد و ‌ البته این به دلیل بوتاکس‌های فراوان و جراحی‌های زیبایی است که رئیس جمهور روسیه بر روی صورت و پوست خود انجام داده است. پوتین همچنین تاکید کرد: دخترانم و زندگی شخصی‌ام هیچ ارتباطی با کار و سیاست ندارند و به همین دلیل آن‌ها را وارد درگیری‌های دیپلماتیک خود نمی‌کنم.

عکس هایی از زندگی خصوصی پوتین

بسیاری از کارشناسان از اظهار نظر اخیر پوتین درمورد دخترانش شگفت‌زده شدند زیرا سابقه نداشت وی تا این اندازه به شرح جزئیات زندگی خصوصی خود بپردازد. ماریا و کاترینا ثمره ازدواج اول پوتین هستند. ولادیمیر پوتین سال ۱۹۸۳ با «لیودمیلا شکربنوا» ازدواج کرد. این زوج سال ۲۰۱۳ رسما از یکدیگر جدا شدند تا شایعه ارتباط پوتین با دختری ۲۵ ساله که از ورزشکاران مدال‌آور روسیه در رشته ژیمناستیک نمایشی بود، قوت بگیرد.

عکس هایی از زندگی خصوصی پوتین

دختر ورزشکاری که ادعا می‌شودهمسر دوم پوتین است

رسانه‌های سوئیس مارس گذشته (اسفند) با انتشار اخباری مدعی شدند، سومین دختر پوتین تحت تدابیر شدید امنیتی در این کشور به دنیا آمد و رسانه‌های روسیه از مخابره این خبر منع شدند. با گذشت نزدیک به یک سال، صحت این خبر تایید و یا تکذیب نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج