adexo3
۲۸۱۲۲۵
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

با آلودگی هوا خداحافظی کنید

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به جو پایدار امروز در اکثر نقاط کشور، از افزایش ابرناکی و بارش باران و برف برخی نقاط کشور در روزهای آتی خبر داد و افزود: انتظار می‌رود با فعال شدن سامانه بارشی، از چهارشنبه از غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی و نیمه شمالی کشور کاسته شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به جو پایدار امروز در اکثر نقاط کشور، از افزایش ابرناکی و بارش باران و برف برخی نقاط کشور در روزهای آتی خبر داد و افزود: انتظار می‌رود با فعال شدن سامانه بارشی، از چهارشنبه از غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی و نیمه شمالی کشور کاسته شود.

احد وظیفه گفت: بر اساس بررسی و تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، جوی پایدار در روز دوشنبه در غالب مناطق کشور حکمفرما خواهد بود از این رو شهرهای صنعتی و پرجمعیت غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: با نزدیک‌شدن یک سامانه بارشی از سه‌شنبه بعدازظهر بتدریج در نیمه غربی کشور ابرناکی افزایش می‌یابد و روز چهارشنبه بارش باران و برف نیمه غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و بتدریج سواحل دریای خزر و بصورت خفیف شمال شرق را فرا می گیرد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ادامه داد: انتظار می‌رود با فعال شدن این سامانه از چهارشنبه از غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی و نیمه شمالی کشور کاسته شود. فعالیت بارشی این سامانه در روز پنجشنبه کاهش می‌یابد و در این روز بارش باران پراکنده در شمال غرب، غرب و جنوب و شرق کشور پیش‌بینی می‌شود. در روز جمعه نیز سامانه بارشی دیگری نیمه غربی کشور را در بر می‌گیرد.

وظیفه درمورد وضعیت هوای استان تهران طی روزهای آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روز سه‌شنبه همراه با غبار صبحگاهی و اوایل شب بتدریج ابری با حداکثر و حداقل دمای ۱۰ و ۴ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه ابری، بتدریج بارش باران و برف با حداکثر و حداقل دمای ۶ و ۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      دست همه مسئولین درد نکنه!!!منت گذاشتید!ایشالله تو شادیاتون جبران کنیم!!!

    • بدون نام

      با آلودگی هوا خداحافظی کنید ... نگفتی چنروزه دلمون تنگ میشه ....

    • بدون نام

      ان شالله

    • محمدرضا

      مگر خدا برامون کاری کنه! مسولین که هیچی ...

    • علی

      مطمئن باشید یه روزی همین مسئولین بابت نفس کشیدن هم از مردم پول خواهند گرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج