۲۸۱۸۰۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«دونالد ترامپ» فیلتر می شود

دونالد ترامپ قمارخانه دار آمریکایی و یکی از نامزد های حزب جمهوریخواه در انتخابات آینده ریاست جمهوری این کشور در آخرین مناظره انتخاباتی خود گفته بود که اگر می توانست بخش هایی از شبکه های اینترنتی را از کار می انداخت.

خبرگزاری ایرنا: دونالد ترامپ قمارخانه دار آمریکایی و یکی از نامزد های حزب جمهوریخواه در انتخابات آینده ریاست جمهوری این کشور در آخرین مناظره انتخاباتی خود گفته بود که اگر می توانست بخش هایی از شبکه های اینترنتی را از کار می انداخت.

شرکت چند ملیتی گوگل که یکی از تولیدکنندگان فن آوری ها و نرم افزار های اینترنتی است در واکنش به اظهارات تحریک آمیز مکرر این قمارخانه دار آمریکایی، برنامه ویژه ای بنام 'فیلتر ترامپ'را در اختیار کاربران اینترنتی قرار داده که کاربران از طریق آن براحتی می توانند بخش ها و یا همه اخبار مربوط به این نامزد هیاهو برانگیز آمریکایی بر روی کامپیوتر های خود فیلتر کنند.

راب اسپکتر طراح این فیلتر اینترنتی که جوانی از اهالی شهر بروکلین ایالت نیویورک است در توضیحی در مورد این برنامه اینترنتی آن را 'پادزهری در مقابل نامزدی زهرآگین' این قمارخانه دار آمریکایی توصیف کرده و نوشته است که کاربران می توانند با استفاده از این برنامه، هر صفحه ای را که احتمالا شامل دانالد ترامپ و اظهارات او می شود را شناسایی و آن را حذف کنند.

اسپکتر در ادامه گفته است که در فضای سیاسی جاری در آمریکا که افراد صرفا از طریق جلب توجه می توانند ارتقا و معروفیت پیدا کنند تنها راه مقابله با این جنجال ها، خفه کردن افرادی مثل دونالد ترامپ است و ادامه داده است درصورتی که مردم آمریکا هر بار که دانالد ترامپ را بر روی صفحه تلویزیون های خود می بینند تلویزیون های خود را خاموش کنند، او یقینا محکوم به شکست خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج