۲۸۲۰۵۵
۵۱۸۵
۵۱۸۵
پ

سوزوکی آلتو، ۳ سیلندر توربو

در نمایشگاه توکیو امسال (۲۰۱۵) یا تا دو سه روز آینده، در نمایشگاه سال قبل توکیو ژاپن بود که شرکت خودروسازی سوزوکی از خودروی کوچک خود پرده برداری کرد.

وب‌سایت خودروبانک: در نمایشگاه توکیو امسال (۲۰۱۵) یا تا دو سه روز آینده، در نمایشگاه سال قبل توکیو ژاپن بود که شرکت خودروسازی سوزوکی از خودروی کوچک خود پرده برداری کرد. سوزوکی آلتو، برند جدید سوزوکی بود که چند روز پس از معرفی رسمی آلتو، نسخه اسپرت آلتو توربو RS آن معرفی شد، ولی حالا باز این خودروی کوچولوی سوزوکی خبرساز شده و با یک نام مستعار جدید به میدان فراخوانده شده است.

سوزوکی آلتو، 3 سیلندر توربو

براساس گفته‌های شرکت سازنده، نسخه جدید سوزوکی آلتو لقب جدید وورک (Works) خواهد داشت که از لحاظ تغییرات ظاهری و امکانات بکار رفته در آن، به رینگ‌های ۱۵ اینچی آلیاژی مشکی رنگ، سیستم تعلیق بینه سازی شده با شوک‌های KYB، یک کیت بدنه اسپرت، سیستم ترمز جدید با کالیبراسون قرمز رنگ در جلو، نوارهای کرومی حاشیه چراغ‌های جلو، صندلی‌های جلویی "ریکارو"، لهجه داخلی قرمز رنگ، پدال‌های فولادی و دیگر تجهیزات سطحی مجهز شده که برگ برنده این برند نسبت به دیگر برادرانش به حساب می‌آید.

در زیر کاپوت هم به جای استفاده از یک پیشرانه بزرگ قدرتمند، سوزوکی از یک پیشرانه کوچک سه سیلندر ۶۶۰ سی سی، ولی با توربوشارژر استفاده کرده که در حداکثر کارایی خود می‌توانند ۶۴ اسب بخار قدرت و حدودا ۱۰۰ نیوتن متر گشتاور را توسط جعبه دنده‌ای پنج سرعته دستی به خروجی ارسال کنند، خروجی‌ای که به درخواست مشتری می‌تواند تنها ۲ چرخ جلویی یا هر چهارچرخ خودرو باشد.

در آخر سوزوکی اعلام کرد که این محصول را با قیمتی پایه حدودا ۱۲ هزار و ۵۰۰ دلار در مرحله اول به بازار خانگی ژاپن تزریق خواهد کرد.

سوزوکی آلتو، 3 سیلندر توربو

سوزوکی آلتو، 3 سیلندر توربو

سوزوکی آلتو، 3 سیلندر توربو

سوزوکی آلتو، 3 سیلندر توربو

سوزوکی آلتو، 3 سیلندر توربو
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج