adexo3
۲۸۲۲۹۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

پاپ فرانسیس سال جدید را چه نامید؟

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان در نخستین پیام خود به مناسبت سال جدید میلادی خواستار مبارزه با موج و سیل مصیبت، بی عدالتی و خشونت در جهان شد.

خبرگزاری ایرنا: پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان در نخستین پیام خود به مناسبت سال جدید میلادی خواستار مبارزه با موج و سیل مصیبت، بی عدالتی و خشونت در جهان شد.

خبرگزاری رویترز روز جمعه از مبدا 'واتیکان' با انتشار این خبر افزود: پاپ این مهم را در گرو فائق آمدن بر تمامی بی توجهی ها نسبت به بسیاری از افراد که درجهان در رنج و مصبیت گرفتار هستند، دانست.

بنابراین گزارش پاپ گفت: ما (از خود) می پرسیم تا چه مدت افراد شرور به آشوب و عداوت درجهان ما ادامه خواهند داد؛ ما شاهد فوجی از مردان، زنان و کودکانی هستیم که از جنگ، گرسنگی و زجر و شکنجه می گریزند و آماده اند تا به سادگی جان و زندگی خود را تنها برای آنکه حقوق اولیه آنها محترم شمرده شود، به مخاطره افکنند.

رویترز گزارش داد موارد امنیتی شدیدی پیرامون واتیکان وضع شده و نیروهای پلیس لوازم ده ها هزار نفر که در میدان 'سنت پتر' برای ورود به واتیکان تجمع کرده اند را مورد بازرسی قرار می دهد.

رویترز درادامه گزارش داد: پاپ در وعظ خود از مردم خواست تا بر آنچه که وی آن را سیل و فوج مصیب خواند با ساختن جهانی هرچه عادلانه تر و دوستانه تر ،فایق آیند؛جهانی که هر فرد و هر مخلوقی بتواند در آن در صلح به سر برد و در همخوانی با اصل خلقت خداوند باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعادرست فرمودندپاپ محترم ....مبارزه باموج وسیل بلاها ومصیبتها وبی عدالتیها وخشم وخشونتها امیدواریم بادعای ایشون دنیا به آرامش وصلح برگردد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج