اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۲۴۰۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

حمله گسترده داعش به رمادی ناکام ماند

نیروهای دولتی عراق که اخیرا کنترل شهر رمادی را در دست گرفته‌اند با کمک جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش حمله گسترده تروریست‌ها به شمال این شهر را ناکام گذاشتند.

خبرگزاری ایسنا: نیروهای دولتی عراق که اخیرا کنترل شهر رمادی را در دست گرفته‌اند با کمک جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش حمله گسترده تروریست‌ها به شمال این شهر را ناکام گذاشتند.

منابع امنیتی عراق می‌گویند، همزمان با حمله داعش به نیروهای دولتی عراق در منطقه المحور در شمال شهر رمادی درگیری‌های شدیدی نیز میان دو طرف رخ داد اما این نیروها با کمک جنگنده‌های ائتلاف حمله داعش را ناکام گذاشتند.

حمله گسترده داعش با چندین خودرو بمب‌گذاری شده به شهر رمادی درحالی رخ داد که ارتش عراق از روز گذشته حملات وسیعی‌ را برای بازپس گیری کامل استان الانبار آغاز کرده است.

ارتش عراق با کمک نیروهای مردمی هفته گذشته توانست پس از ماه‌ها عملیات سخت، داعش را از رمادی بیرون کند و کنترل این شهر را در دست بگیرد.

در حال حاضر قرار است نیروهای عراقی به پاکسازی بقیه استان الانبار به ویژه مناطق اطراف رمادی و شهر فلوجه دومین شهر بزرگ استان الانبار بپردازند تا راه را برای آغاز عملیات آزادسازی شهر موصل مرکز استان نینوا هموار سازند.

همچنین منابع عراقی اعلام کردند که داعش ۲۰۰ خانواده را در منطقه الحصیبه در شرق رمادی به گروگان گرفته‌اند و از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند. پناه گرفتن اعضای داعش در بین غیر نظامیان باعش شده کار برای ارتش و نیروهای دولتی عراق در بازپس‌گیری مناطق اشغال شده بسیار سخت شود.

عملیات نظامی ارتش عراق در مناطق شرقی رمادی که داعش از آن برای ورود کمک‌ها از منطقه الصقلاویه در غرب فلوجه استفاده می‌کند، همچنان ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج