۲۸۲۹۴۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

نمایشگر غول‌آسا در یخچال جدید سامسونگ

سامسونگ متخصص این است که با تعبیه‌ی قابلیت‌های عجیب‌وغریب در محصولاتش، مردم را متحیر کند.

مجله دیجی کالا - محمد زرین صدف: سامسونگ متخصص این است که با تعبیه‌ی قابلیت‌های عجیب‌وغریب در محصولاتش، مردم را متحیر کند. این شرکت کره‌ای این‌بار یک نمایشگر غول‌آسا را روی یخچال‌فریزر جدیدش قرار داده. از قرار معلوم سامسونگ برای معرفی این یخچال‌فریزر در نمایشگاه CES امسال، برنامه‌ی ویژه‌ای دارد.

‌‌ ‌‌نمایشگر غول‌آسا در یخچال جدید سامسونگ

نمایشگاه CES بهترین مکان برای نمایش ایده‌های نو و متهورانه است. سامسونگ هم هر سال از این فرصت استفاده کرده و محصولات جدید خود را آن‌جا معرفی می‌کند. CES ۲۰۱۶ تا یکی دو روز دیگر رسما شروع می‌شود. اما از بنرهای تعبیه‌شده در راهرو‌های نمایشگاه این‌طور بر می‌آید که سامسونگ امسال قصد رونمایی از یخچال‌ فریزر عجیبی را دارد.

نمایشگر غول‌آسا در یخچال جدید سامسونگ

در وهله‌ی اول این‌طور به‌نظر می‌رسد که سامسونگ یک گوشی بسیار بزرگ را روی یک بدنه‌ی یخچال چسبانده. اما واقعیت این است که این شرکت هر آن‌چه دارد را برای هوشمندتر کردن وسایل خانگی‌اش به‌کار می‌گیرد. یخچال‌فریزر جدید سامسونگ یک نمایشگر بزرگ با یک رابط کاربری ناشناخته دارد. هنوز مشخص نیست که کاربر با چه سیستم عاملی قرار است کار کند. سامسونگ در ایجاد تغییرات در پوسته‌‎ی اندروید تخصص دارد. این شرکت همچنین در چند سال اخیر به استفاده از سیستم عامل تایزن علاقه‌ی زیادی نشان داده.

نمایشگر غول‌آسا در یخچال جدید سامسونگ

ظاهر امر نشان می‌دهد که شما با یخچال‌فریزر جدید سامسونگ می‌توانید خبر بخوانید، کالا سفارش دهید، فیلم ببینید و موسیقی گوش کنید. حتی امکان صحبت کردن با یخچال هم وجود خواهد داشت! همه‌ی این‌ها به این بستگی دارند که سامسونگ تا چه حد از توانایی‌های خود در بخش نرم‌افزار دستگاه استفاده کرده. احتمالا سامسونگ چند سورپرایز هم برای ما دارد. قابلیت خرید آنلاین توسط رابط کاربری این نمایشگر بسیار محتمل است.

نمایشگر غول‌آسا در یخچال جدید سامسونگ

ما در چند روز آینده اطلاعات بیشتری در مورد این محصول سامسونگ و دیگر محصولات این شرکت در اختیار شما قرار خواهیم داد. به‌نظر می‌رسد این یخچال‌فریز، تنها محصول سامسونگ در زمینه‌ی اینترنت اشیا و دستگاه‌های متصل، نباشد. قیمت نهایی این یخچال‌فریز هنوز معلوم نیست؛ اما احتمالا این محصول قیمتی حدود ۴ هزار دلار داشته باشد. طی روزهای آینده خبرهای مربوط به CES ۲۰۱۶ را دنبال کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج