۲۸۳۱۰۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مجروح شدن ۳ فرمانده ناجا در تجمع تهران

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اماکن دیپلماتیک و کارکنان آنها را در امنیت کامل دانست و گفت: در جریان برخورد با تعرض کنندگان به سفارت عربستان در تهران تعدادی از ماموران نیروی انتظامی از جمله سه نفر از فرماندهان این نیرو نیز مجروح شدند.

خبرگزاری ایرنا: معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اماکن دیپلماتیک و کارکنان آنها را در امنیت کامل دانست و گفت: در جریان برخورد با تعرض کنندگان به سفارت عربستان در تهران تعدادی از ماموران نیروی انتظامی از جمله سه نفر از فرماندهان این نیرو نیز مجروح شدند.

حسین ذوالفقاری بعد از ظهر یکشنبه افزود: تعرض به این اماکن از موضع رسمی کاملا مردود است و مورد تایید مقامات کشور نبوده و نیست و قاطعانه با هرگونه تعرض به سفارتخانه های خارجی در تهران برخورد خواهد شد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور خاطرنشان کرد: حادثه تعرض شب گذشته به سفارت عربستان در تهران، فوران احساسات تعداد محدودی از افراد در اعتراض به اعدام شهید شیخ نمر بود.

در پی انتشار خبر شهادت آیت الله شیخ نمر روحانی برجسته عربستان دیروز با ابراز احساسات مردم کشورمان روبرو شدیم و تجمع هایی در مقابل سفارت عربستان درتهران و کنسولگری این کشور در مشهد مقدس صورت گرفت.

وی ادامه داد: تا ساعت 22 دیشب اتفاق خاصی رخ نداد و اوضاع تحت کنترل نیروهای امنیتی و انتظامی بود، اما تعداد محدودی از افراد به ساختمان سفارت تعرض کردند و بلافاصله با دخالت پلیس با معترضان برخورد شد و حدود 40 نفر از این افراد بازداشت و تعدادی نیز شناسایی شدند که با حکم مقام قضائی تحت تعقیب قرار دارند.

*مردم نباید متعرض مکان های دیپلماتیک شوند

ذوالفقاری با اعلام پیگیری این موضوع در شورای امنیت کشور و صدور دستورات لازم از سوی دادستان کل کشور برای جلوگیری از تکرار این گونه حوادث تصریح کرد: مردم نباید متعرض مکان های دیپلماتیک شوند.

وی درباره تجمع امروز-یکشنبه- مردم در اعتراض به اعدام شیخ نمر اظهار کرد: استانداری تهران برای تجمع عصر امروز معترضان نسبت به شهادت شیخ نمر در میدان فلسطین تهران هماهنگی لازم را به عمل آورده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج