۲۸۳۳۱
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

ناگفته‌ های دختر خسرو شكيبايی از پدرش

متاسفانه در اين سال‌ها جوري با من برخورد شد كه انگار هيچ نسبت خوني با خسرو شكيبايي نداشتم و اين من را بسيار آزرده خاطر كرد.

خبرگزاری ایسنا: دختر خسرو شكيبايي گفت: خوشحالم هنوز ياد پدرم در خاطره‌ها زنده است و كسي كه خاطره‌اش زنده باشد انگار كه خودش هم زنده است.

پوپك شكيبايي در چهارمين سالروز درگذشت خسرو شكيبايي با بيان اينكه از نظر هنري جاي پدرم در سينما بسيار خالي است، ادامه داد: هر بار كه از مقابل سينمايي رد مي‌شوم هميشه احساس مي‌كنم اي كاش اين اتفاق نيفتاده بود و باز مي‌توانستم عكس و اسم پدرم را در سردر سينما ببينم.

ناگفته‌ های دختر خسرو شكيبايی از پدرش

وي افزود: هر چقدر بگويم چقدر جايش خالي است كافي نيست و با هيچ جمله‌اي نمي‌توانم شرايط روحي‌ام را توضيح دهم. فقط چيزي كه من را تسكين مي‌دهد علاقه مردم به پدرم است و همين باعث شده در خاطره‌ها زنده بماند.

پوپك شكيبايي با بيان اينكه بعد از فوت پدرش نتوانسته فيلم‌هاي او را در سينما ببيند، ادامه داد: براي فيلم «نسكافه داغ داغ» به سينما رفتم كه حالم به شدت بد شد و بعد از آن ديگر نگذاشتند به سينما بروم و تنها چندي پيش «ستاره بود» را در خانه ديدم كه باز هم بسيار اذيت شدم.

دختر خسرو شكيبايي كه حاصل ازدواج پدرش با تانيا جوهري است با گله از برخوردهايي كه با او بعد از فوت پدرش شد اظهار كرد: متاسفانه در اين سال‌ها جوري با من برخورد شد كه انگار هيچ نسبت خوني با خسرو شكيبايي نداشتم و اين من را بسيار آزرده خاطر كرد.

وي كه فعاليت‌هاي هنري نيز داشته است خاطرنشان كرد: در راديو كار گويندگي مي‌كردم و در انجمن گويندگان جوان هم به عنوان دوبلور مشغول شده بودم اما متاسفانه دي ماه سال ۸۹ همسرم در حادثه‌اي فوت كرد كه بعد از آن ديگر نتوانستم فعاليتي داشته باشم و خانه‌نشين شدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عليزاده

      واقعاً متاسف شدم از آزردگي خانم پوپك شكيبايي، روح آن مرحوم شاد و اميدوارم خداوند به بازماندگان صبر عنايت فرمائيد

    • pacific ocean

      خدا رحمتش کنه، من به اتفاق خانواده رفته بودیم پیک نیک که خبر فوتشو شنیدم خیلی حالم گرفته شد و اصلا نفهمیدم اون روز چطور گذشت.
      ای کاش عکس دخترشم میذاشتید.
      خبرای خارجی بی اهمیتو با عکس میذارید اونوقت اینو بی عکس!

    • افسوس

      مرد بزرگ خاطرات بزرگ
      یادش همیشه گرامی

    • زهرا

      من 2 سال پیش مصاحبه خودش و مادرش رو تو یه مجله خوندم.اونجا گفته بود که با برادر ناتنیش رابطه خوبی داره اما با همسر پدرش اصلا رابطه نداره و خانم شکیبایی نمیذاشتن اون مرحوم دخترشو ببینه.شاید منظورش از بعضی ها هم همین باشه.به هر حال خدا پدرشو بیامرزه.چه صدای قشنگی داشت...روحش شاد

    • hoda

      روحش شادویادش گرامی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج