adexo3
۲۸۳۵۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جنتی: برخی داوطلبان انتخابات قمار بازند

دبیر شورای نگهبان گفت: برخي از اين كساني كه براي انتخابات ثبت نام كردند براساس نتيجه برخي استعلامات، مشخص شده قمار باز و مشروب خوار هستند.

خبرگزاری مهر: احمد جنتي در همايش سراسري ائمه جمعه گفت: فريضه امر به معروف و نهي از منكر روي زمين مانده است و نبايد اين فريضه را دست كم بگيريم و دولت بايد توجه جدي به آن داشته باشد چراكه ميتواند جلوي خيلي از مسائل را با اين فريضه مانند اسراف هاي اقتصادي بگيرد.

وی افزود: امروز ما در يك حالت جنگ رواني هستيم كه يكي از راه هاي مقابله با آن و همچنين فرهنگ غربي امر به معروف است.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنانش گفت: انتخابات امسال با دوره هاي قبل تفاوت دارد و شكست خوردگان ميدان سياست كمر بسته اند تا مجلس و خبرگان را قبضه كنند.

وی تاکید کرد: اهميت انتخابات خبرگان خيلي مهتر از انتخابات مجلس است و قابل قياس نيست زيرا با موضوع رهبري ارتباط دارد.

جنتی ادامه داد: آنها كمر بسته اند خبرگان را قبضه كنند و مي خواهند اكثريت يا يك اقليت سر و زبان دار را در خبرگان داشته باشند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: مساله شوراي رهبري كه مطرح كرده اند خيلي زشت و مضر و خلاف قانون اساسي است و من تعجب مي كنم كه چرا اين مساله را مطرح مي كنند؟!

وی ادامه داد: اگر تا الان نظام سرپا بوده است به اين دليل است كه رهبري نظام يك نفر است زيرا قدرت با شوراي رهبري شكسته مي شود. شوراي رهبري اصلا نشدني است و كارايي و توان ندارد.

آیت الله جنتی گفت: هدف ديگر اينها تضعيف قدرت رهبري است. مي خواهند قدرت مطلقه رهبري را بگيرند و قصد دارند مدت آن را كم كنند و مي گويند چه كسي گفته رهبري بايد مادام العمر باشد؛ ببينيد چه نقشه هاي شوم و شيطاني دارند؛ اصلا مي خواهند اختيارات رهبري را محدود كنند.

دبیر شورای نگهبان گفت: برخي از اين كساني كه براي انتخابات ثبت نام كردند براساس نتيجه برخي استعلامات، مشخص شده قمار باز و مشروب خوار هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج