adexo3
۲۸۴۸۳۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

رایزنی پوتین درباره تنش بین تهران - ریاض

رئیس‌جمهور روسیه در گفت‌وگوی تلفنی با نخست‌وزیر ایتالیا، مناقشه دیپلماتیک اخیر ایران و عربستان و تبعات احتمالی آن بر روند صلح سوریه را بررسی کرد.

خبرگزاری فارس: «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه امروز در مکالمه تلفنی با «ماتئو رنزی» نخست‌وزیر ایتالیا، علاوه بر روابط دو جانبه، به روابط تیره دو کشور خاورمیانه‌ای یعنی ایران و عربستان هم پرداخت.

بر اسا گزارش اسپوت نیک، پوتین در گفت‌وگو با رنزی، ضمن بررسی روابط مسکو-رم، «مسائل مهم عرصه بین‌الملل از جمله حل بحران سوریه و وضعیت موجود میان ایران و عربستان را بررسی کرد.»

آنطور که سرویس مطبوعاتی کرملین اعلام کرده، در این مکالمه «بر اهمیت تلاش هماهنگ برای مقابله با تروریسم هم تأکید شده است.»

طرفین در خصوص روابط دوجانبه هم بر اهمیت همکاری‌های روسیه-ایتالیا در حوزه انرژی تأکید کرده‌اند. برخی از شرکت‌های عظیم و پیشرفته نفتی دنیا که تکنولوژی پیشرفته‌ای در این حوزه دارند، ایتالیایی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی وارسته چقاقزانی

      آمریکا نبایداگرادعابزرگی دردنیاداردبه کشورهای دیگراسلحه بفروشدوآن هم بابت یک مشت دلار کاغذی که خودت چاپ کردکه باعث بشودجنگ های مختلف صورت گیردوانسانهای زیادی کشته شود.مرگ برراس هرم یعنی سرمایه داری که آن چندنفربرای چندمیلیاردجمعیت جهان وحتی کل دولتهای جهان تصمیم وبازی درمیارندخدایاخوددردل همه آدم جهان رابه هم نزدیک کن ومحبت به جای نفرت بکار.آمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج