adexo3
۲۸۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

انتقاد ستاره اسکندری از رفتار مجازی مردم

روزنامه آرمان یادداشتی از ستاره اسکندری در رابطه به اتفاقات پر حرف و حدیث این روزهای دنیای مجازی منتشر کرده است

روزنامه آرمان یادداشتی از ستاره اسکندری در رابطه به اتفاقات پر حرف و حدیث این روزهای دنیای مجازی منتشر کرده است: زماني هنرمندان اگر به مردم توصيه‌اي مي‌كردند، به دليل جايگاهي كه در جامعه داشتند، حرف آنها نزد مردم خريدار داشت، اما امروز گوش هيچ‌كس به حرف ديگري بدهكار نيست و همه تنها سخن مي‌گوييم و هيچ‌كس صداي ديگران را نمي‌شنود.

نمونه‌اش همين بحث آلودگي هواست. شهر حدود بيست روز در ذرات خاكستري محو شده بود اما هيچ‌كس به روي خودش نمي‌آورد، همه تنها اعتراض مي‌كردند، مردم تقصير را به گردن مسئولان مي‌انداختند و مسئولان مردم را مقصر مي‌دانستند. حال در فضاي مجازي اگر هنرمندي توصيه مي‌كرد كه از استفاده غيرضروري از خودرو، خودداري كند جدی گرفته نمی‌شد.

آلودگي اين روزها در فضاي مجازي ما بيشتر از هواي شهرمان است. نوعي خشونت وحشتناك در اين فضا حاكم است كه با بسته شدن صفحات هنرمندان و ورزشكاران نيز ظاهرا حل نخواهد شد زيرا بنده معتقدم اين همان چيزي است كه اين افراد به دنبالش هستند.

نگاه خط‌كش‌مآبانه‌ای كه بخشي از افراد جامعه نسبت مسائل و اتفاقات دارند اصلا خوب نيست و در نهايت به فحاشي ختم مي‌شود و در اين ميان اصلا مهم نيست كه فرد چه كسي است، از بهترين فوتباليست جهان تا داور بازي تيم‌هاي ايران و عراق، هر كس مي‌تواند در كانون فحاشي‌ها قرار بگيرد. خيلي جالب است كه در همين چند ماه اتفاقاتي در ايران و جهان رخ داد كه هنرمندان به آن واكنش نشان دادند اما باز هم مورد اهانت قرار گرفتند.

حال در اين ميان عده‌اي مي‌آيند و از اين فضاي غبارآلود نهايت بهره را می‌برند و به‌زعم خودشان معروف مي‌شوند، مانند فردي كه ادعا داشت در ايران بازيگر است و از كشور خارج شد و با خودش فكر كرد كه فضاي مجازي مي‌تواند پلي براي ترقي او باشد، درحالي كه ايشان اصلا در كارنامه هنري خود سابقه‌اي ندارد، در هيچ جاي سينما حضور نداشته است و تنها مي‌خواهد با استفاده از بازي‌هاي كثيف اين‌چنيني براي خود نامي دست و پا كند.

در اين ميان خبرنگاران قلابي مي‌آيند و از او يك قهرمان پوشالي مي‌سازند و رسانه‌هاي خارجي كه دوغ و دوشاب برايشان تفاوتي ندارد، او را تيتر اخبار مي‌كنند، در حالي كه او هنرمند نيست و تنها در فضاي مجازي خودش را به عنوان يك هنرمند معرفي مي‌كند. هنر شأني دارد كه در دنياي مجازي نمي‌گنجد و آنجا تنها محلي است براي ارتباط با مردم و پر كردن اوقات فراغت. در طول تاريخ هيچ فرد بزرگي در هنر يك سرزمين از دل دنياي مجازي و اخبار زرد ماندگار نشده است و تنها چيزي كه باقي مي‌ماند، هنر است.

در پايان اميدوار هستم كه مردم نسبت به هنرمندان در دنياي مجازي كمي خويشتن‌دار باشند.

هرچند تعداد افراد با فرهنگ كه ما را مورد لطف خود قرار مي‌دهند اصلا با افراد هتاك قابل مقايسه نيست اما اميدوارم روزي برسد كه همين تعداد نيز به صفر برسد و شاهد وجود فضاي سالم مجازي باشد كه از گل آلودي آن كسي نتواند خودش ساز خودش را كوك كند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فحاشی با بعضی ایرانی ها عجین شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج