اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۵۲۴۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

درخواست ۲۰۰ هزار نفری از اپل

همواره پیش از رونمایی از نسل جدید گوشی هوشمند آیفون شرکت اپل یک تفاوت عمده احتمالی در آن به طور جدید و به صورت شایعه منتشر می‌شود.

وب‌سایت فارنت: همواره پیش از رونمایی از نسل جدید گوشی هوشمند آیفون شرکت اپل یک تفاوت عمده احتمالی در آن به طور جدید و به صورت شایعه منتشر می‌شود و حالا نوبت به آیفون ۷ رسیده که احتمال حذف جک ۳.۵ میلیمتری صدا به صورت شایعه و آن هم چندین‌بار منتشر شود. این احتمال تا آنجا بالا گرفته که برخی به مخالفت با آن برخاسته‌اند!

درخواست 200 هزار نفری از اپل

اگر چه هنوز اپل چیزی در این خصوص اعلام نکرده و طبیعتا تا زمان رونمایی از آیفون‌های جدید چیزی در این خصوص به زبان نخواهد آورد اما بیش از ۲۰۴ هزار و ۳۰۵ نفر بر این باورند که اپل قصد حذف درگاه ۳.۵ میلیمتری صدا را در آیفون‌های جدید دارد و به همین منظور درخواستی آنلاین و سرگشاده را به امضا رسانده‌اند که اپل را از این تصمیم منصرف کنند.

درخواست 200 هزار نفری از اپل

بر اساس شایعات منتشره، اپل تصمیم دارد تا در نسل جدید آیفون با حذف جک ۳.۵ میلیمتری صدا به سمت نازک‌تر کردن هر چه بیشتر آیفون‌های خود برود و دو گمانه موجود استفاده از درگاه لایتنینگ و دیگری استفاده از فناوری هدست‌های بی‌سیم در آیفون‌های بعدی و حتی هر دو فناوری است اما این دقیقا همان چیزی است که به اعتراض این عده منجر شده است.

این عده معتقدند اپل به دنبال کسب سود بیشتر در حال از بین بردن مشتریان خود است و در بیان دلیل خود آورده‌اند که تبدیل درگاه آیفون‌های نسل جدید باعث خواهد شد تا انبوه مشتریان هدفون‌های قدیمی خود را کنار گذاشته و به دنبال هدفون‌های سازگار جدید بروند و این یعنی به وجود اوردن کوه بلندی از ضایعات الکترونیکی که بسیاری از آنها هیچگاه بازیافت نخواهند شد.

اگرچه اپل تاکنون خود را یک شرکت فعال در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر و طرفدار محیط زیست نشان داده اما مطمئنا دغدغه مطرح شده توسط این عده قابل توجه است.

در هر صورت نمی‌توان اطمینان داشت که اپل در پاسخ به این دغدغه زیست محیطی چه واکنشی خواهد داشت اگرچه مطمئنا دقیقه به دقیقه به تعداد امضاکنندگان این بیاینه اینترنتی اضافه خواهد شد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج