اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۶۱۶۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

رهايی كودک ۵ ساله از دست آدم ربایان

يك نوزاد ٩ماهه در شميران تهران و يك پسربچه پنج‌ساله از دست آدم‌ربايان نجات يافتند. آدم‌رباياني كه ١٠ روز پيش اقدام به ربودن صدرا سلطاني نژاد كرده بودند با اقدام به موقع پليس در ساعت دو بامدادروز دوشنبه دستگير شدند.

روزنامه اعتماد: يك نوزاد ٩ماهه در شميران تهران و يك پسربچه پنج‌ساله از دست آدم‌ربايان نجات يافتند. آدم‌رباياني كه ١٠ روز پيش اقدام به ربودن صدرا سلطاني نژاد كرده بودند با اقدام به موقع پليس در ساعت دو بامدادروز دوشنبه دستگير شدند.

فرمانده انتظامي جيرفت با اشاره به ربوده شدن كودك پنج‌ساله جيرفتي از مقابل منزلش گفت: آدم‌ربايان ۱۰ روز پيش اقدام به ربودن صدرا سلطاني‌نژاد كردند. در اين خصوص سركرده باند آدم‌ربايي و ۱۲ نفر از اعضاي آن دستگير شدند. وي با اشاره به اينكه سه نفر از متهمان دستگير‌شده زن بودند، گفت: براي بررسي بيشتر متهمان تحويل مقامات قضايي شده‌اند.

به محض اطلاع پليس اقدامات اطلاعاتي در اين خصوص آغاز شد و با به‌كارگيري چند تيم از پليس تخصصي موفق به دستيابي به چند رابط باند آدم‌ربايي شديم. سرهنگ سعيدي با اشاره به اينكه آدم‌ربايان كودك ربوده‌شده را به يكي از شهرستان‌هاي مجاور انتقال داده بودند و هدف آنها اخاذي از خانواده كودك بود يادآور شد: كودك ربوده شده در سلامت كامل بوده و به آغوش خانواده خود بازگشته است. همچنين در پرونده ديگري نوزادي ٩ ماهه در منطقه شميران نو با دستگيري رباينده و تحويل نوزاد به مادرش پايان يافت.

همچنين روز ٢٩ آذرماه زني با مراجعه به دادسرا در مقابل قاضي سهرابي از ربودن فرزندش توسط زني خبر داد كه مدت ١٠ سال با وي سابقه دوستي داشته و بر اساس اعتماد نوزاد خود را به وي سپرده است. اين زن در مقابل بازپرس گفت: سه ماه پيش دوستم نوزاد ٩ ماهه مرا ربود و در ابتدا از من پنج ميليون ريال وجه طلب كرد تا نوزاد مرا بازپس دهد و من اين مبلغ را از طريق خودپرداز به وي انتقال دادم ولي وي فرزند مرا به من بازنگرداند.

اين زن بارديگر رقم هشت ميليون ريال را از من طلب كرد و من كه مي‌دانستم اين‌بار نيز با پرداخت وجه فرزند خود را بازپس نخواهم گرفت، به كلانتري ١٣٦ فرجام مراجعه و طرح شكايت كردم. در تحقيقات از اين پرونده مشخص شد كه مردي به عنوان واسطه ميان اين دو زن ارتباط برقرار مي‌كند كه توسط پليس دستگير شد و از جاي سارق نوزاد ابراز بي‌اطلاعي كرد و گفت فقط مي‌توانم با وي تماس بگيرم. پليس با وجود تماس‌هاي مكرر مرد بازداشت‌شده موفق به دستگيري سارق نوزاد نشد و وي را بازداشت كرد تا تحقيقات ادامه يابد. تحقيقات پليس ادامه يافت تا اينكه پليس آگاهي موفق شد اين زن را دستگير كند و كودك را تحويل مادر وي دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پنج میلیون ریال ویا هشت میلیون ریال بابااین بدبخت آدم ربانیست این بیچاره حتی لوله ویادسته آفتابه رباهم نیست فکرکنم آب آفتابه رباهست.جون من انتشاربده کمی بخندیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج