۲۸۶۳۲۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نسخه صورتی اکسپریا زد ۵ رونمایی شد

سونی ساعاتی پیش نسخه‌ی صورتی گوشی هوشمند پرچمدارش یا همان اکسپریا زد ۵ را رسما معرفی کرد. این نسخه را باید پنجمین رنگ از اکسپریا زد ۵ خواند که کاربران می‌توانند از میان گزینه‌های مختلف انتخاب کنند.

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: سونی در زمان معرفی اکسپریا زد ۵ رنگ‌های متنوعی از گوشی هوشمند خود را رونمایی کرد، اما اگر هیچ کدام از گزینه‌های موجود نتوانسته شما را ترغیب به خرید این محصول کند، پس شاید نسخه‌ی صورتی پرچمدار سونی گزینه‌ی مدنظرتان برای خرید این محصول باشد. ژاپنی‌ها ساعاتی پیش این نسخه را رسما معرفی کردند.

نسخه صورتی اکسپریا زد 5 رونمایی شد

سونی ساعاتی پیش نسخه‌ی صورتی گوشی هوشمند پرچمدارش یا همان اکسپریا زد ۵ را رسما معرفی کرد. این نسخه را باید پنجمین رنگ از اکسپریا زد ۵ خواند که کاربران می‌توانند از میان گزینه‌های مختلف انتخاب کنند.

براساس اطلاعات ارائه شده این نسخه از اکسپریا زد ۵ از ماه فوریه سال جاری میلادی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. سونی اطلاعات دیگری را در مورد این گوشی هوشمند همچون قیمت آن ارائه نکرد. انتظار می‌رود این نسخه از گوشی سونی نیز با قیمتی برابر سایر نسخه‌های اکسپریا زد ۵ روانه‌ی بازار شود.

اکسپریا زد ۵ سونی با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، دوربین پشتی ۲۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، تراشه‌ی ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۱۰، سه گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با اسلات میکرو SD روانه‌ی بازار شده است. باتری این گوشی هوشمند نیز دارای ظرفیت ۲٫۹۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

این نسخه از سونی نیز با همان قابلیت‌ها و ویژگی‌های سخت افزاری روانه‌ی بازار خواهد شد و انتظار نمی‌رود شاهد تغییراتی در این محصول باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج