۲۸۶۴۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

كلاهبرداری ۱۲ ميلياردی و شناسايی ۶۷ شاكی

فرمانده انتظامي ويژه شرق تهران از دستگيري فردي که با فروش مال غير به ۱۰۳ نفر از متقاضيان مسکن درپيشوا، بيش از ۱۲ ميليارد و ۴۰۰ ميليون ريال کلاهبرداري کرده بود، خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامي ويژه شرق تهران از دستگيري فردي که با فروش مال غير به ۱۰۳ نفر از متقاضيان مسکن درپيشوا، بيش از ۱۲ ميليارد و ۴۰۰ ميليون ريال کلاهبرداري کرده بود، خبرداد.

سرهنگ فتحي در بيان جزئيات اين خبر گفت: در پي دريافت گزارشي مبني بر کلاهبرداري گسترده درپيشوا موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران اداره جرايم اقتصادي پليس آگاهي شهرستان پيشوا قرار گرفت.

فتحي افزود: با دريافت اطلاعات اوليه از مالباختگان و تحقيقات پليسي مشخص شد، متهم که در زمينه ساختمان‌سازي فعاليت دارد با روش و ترفندهاي متفاوت و فروش مال غير توانسته است از تعداد زيادي ازمتقاضيان مسکن کلاهبرداري کند.

وي با اشاره به اينکه متهم مدت دو ماه تحت‌تعقيب پليس قرار داشت، تصريح کرد: با تلاش ماموران و پيگيري و مراقبت‌هاي ويژه در نقاط مختلف کشور از جمله شهرستان قم - حسن‌آباد - تهران بزرگ و استان تهران، سرانجام متهم در يک عمليات غافلگيرانه در ورودي شهر پيشوا دستگير و براي ادامه تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شد.

فتحي با قدرداني از تلاش کارکنان فرماندهي پيشوا افزود: متهم در بازجوئي‌ها به کلاهبرداري بيش از ۱۲ميليارد و ۴۰۰ ميليون ريال از ۱۰۳ تن از متقاضيان مسکن اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي ويژه شرق تهران با بيان اينکه تاکنون ۶۷ شاکي شناسايي شده‌اند به شهروندان هشدار داد: در معاملات املاك و مسكن تا حصول اطمينان كامل از مالكيت طرف مقابل، از تنظيم هرگونه قرارداد و پرداخت وجه خودداري کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج